| کد خبر: 158395 |

◄ فعالان بخش لجستیک به این نمایشگاه می‌روند

تین نیوز

نمایشگاه لجستیک و حمل‌ونقل پاریس (Intralogistics) مختص حرفه‌ای‌های بخش تولید و توزیع‌کنندگان لجستیکی است. نمایشگاه مذکور هر ساله موقعیت استراتژیک خود را با ارائه نوآوری‌ها و ابداعات در میان متخصصان این حوزه ارتقا می‌دهد.

شرکت‌های لجستیکی در حال سرمایه‌گذاری بوده و نوسازی انبارها و بهره‌برداری در بخش تولید را ارتقا خواهند داد. نمایشگاه لجستیک پاریس با محوریت نفوذ مستقیم در بخش‌های تجارت الکترونیک، خرده‌فروشی، لوازم‌یدکی بوده و بعلاوه رویداد مذکور ارتباط خوبی بین متخصصان بخش املاک و انبار و مراکز ساخت‌وساز ایجاد خواهد کرد.

بخش‌های نمایشگاه حمل‌ونقل شامل هندلینگ و بالابری، انواع بالابر و جرثقیل، گنتری‌کرین‌ها، دستگاه‌های بالابر هوایی، تجهیزات انتقال مواد، لجستیک و مهندسی حمل‌ونقل و عملیات حمل‌ونقل است.

15 هزار متخصص این حوزه در قالب 150 مشارکت‌کننده در فضایی به وسعت 10هزار مترمربع در این نمایشگاه حضور دارند. 20 کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی مختص  نمایشگاه  (Intralogistics)، جلسات مختص رفع مشکل، نوآوری‌های لجستیک و حمل‌ونقل و جوایز مختص نوآوری، بخش‌های مختلف این نمایشگاه هستند.

مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این رویداد از 80 کشور خواهند بود که 75 درصد از اروپا، 14 درصد آن‌ها از آفریقا و 11 درصد نیز از بقیه کشورها هستند. بیشتر بازدیدکنندگان از 5 کشور بلژیک 37 درصد، 10 درصد مراکش، 9 درصد از ایتالیا، 9 درصد از آلمان، 8 درصد از هلند خواهند بود.

SITL-image-news

رویداد لجستیک و حمل‌ونقل  29 اسفند تا 3 فروردین در پاریس برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.