| کد خبر: 156870 |

درگفت‌وگو با این شبکه خبری، عنوان شد:

◄ اولویت‌بندی پروژه‌های شهری بر اساس گزارش شهرداری‌ها

معاون نظارت شورای اسلامی پنجم شهر تهران، بودجه سال 97 شهرداری پایتخت را بدون تغییر نسبت به سال جاری عنوان کرد و گفت: بودجه شهرداری تهران در مقایسه با منابع مالی سال 98 تغییری نخواهد داشت.

تین نیوز

معاون نظارت شورای اسلامی پنجم شهر تهران، بودجه سال 97 شهرداری پایتخت را بدون تغییر نسبت به سال جاری عنوان کرد و گفت: بودجه شهرداری تهران در مقایسه با منابع مالی سال 98 تغییری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، افشین حبیب‌زاده اظهار کرد: علیرغم افزایش نداشتن بودجه شهرداری تهران اما، پروژه‌های عمرانی شهر متوقف نخواهند شد و بودجه به هر مقدار که تعیین شود، قطعا اولویت‌ها در اجرا لحاظ خواهد شد.

 عضو شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود با تاکید بر این‌که، به پروژه هایی که در اولویت نیستند بودجه اختصاص داده نمی شود، تصریح کرد: برخی از پروژه هایی که در ابتدا کار هستند و توجیهی برای آنها وجود ندارد قطعا از برنامه حذف شده و با این کار از هزینه‌های سربار کاسته می‌شود.

حبیب‌زاده در پایان سخنان خود اشاره‌ای هم داشت به مکاتباتی که با شهرداران مناطق 22 تهران به منظور تعیین اولویت پروژه‌ها در سال 97، خاطرنشان کرد: با این اقدام شورای شهر، معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق 22‍ گانه شهر تهران موظف شدند تا با مشخص کردن اولویت پروژه‌های عمرانی، گزارش خود را آماده و ارائه کنند.

به گزارش تین‌نیوز، لایحه بودجه 97 بر اساس سال پایانی برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری تهران تنظیم خواهد شد، تأکید در خصوص بودجه 97 اینست که منابع درنظر گرفته‌شده برای شهرداری بر اساس درآمدهای پایدار باشد و این در حالی است که در سال‌های گذشته درآمد شهرداری بر اساس درآمدهای ناپایدار و فروش تراکم بوده است.

قرار است  برنامه بودجه سال 97 شهرداری تهران تا پیش از پایان دی‌ماه سال جاری تقدیم شورای شهر تهران شود، به نظر می‌رسد سال آینده سال مالی نسبتا سختی برای شهرداری تهران باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.