| کد خبر: 145241 |

با حمایت دولت کره جنوبی صورت می گیرد

◄ نوسازی 580 میلیون دلاری ناوگان هیوندای مرچنت

شرکت هیونداری مرچنت کره جنوبی به شکل جدی به دنبال مدرن‌سازی ناوگان خود است و در همین راستا قصد دارد هفت شناور جدید را به ناوگان خود اضافه کند.

تین نیوز

شرکت هیونداری مرچنت کره جنوبی به شکل جدی به دنبال مدرن‌سازی ناوگان خود است و در همین راستا قصد دارد هفت شناور جدید را به ناوگان خود اضافه کند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews ، HMM دو شناور کانتینری بزرگ را با شرایط 10 درصد پایین‌تر از قیمت واقعی به ناوگان خود  اضافه خواهد کرد و این نکته را به عنوان مزیت نسبی رقابتی در بازار به کار خواهد گرفت.

صنایع سنگین هانجین که در فیلیپین قرار دارد برای ساخت این کشتی‌ها استخدام شده است. بر اساس این گزارش قیمتی که برای ساخت این دو کشتی اعلام شده،حدود 162 میلیون دلار است.

در همین راستا سخنگوی شرکت «هیوندای مرچنت» گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دو شناور در ماه می سال 2018 تحویل داده می‌شوند و انتظار می‌رود آنها برای تجارت در ساحل شرقی آمریکای لاتین به کار گرفته‌شوند.

سخنگوی شرکت اظهار داشت: «HMM از دستاوردهای اخیر خود در زمینه تولید سوخت‌های کارآمد و سازگار با محیط زیست، با قیمت‌های پایین‌تر از قیمت‌‌های کنونی بازار حمایت می‌کند.»

علاوه بر این HMM گفت: هیئت مدیره‌ این شرکت طرح‌هایی را برای ساخت 5 نفتکش بسیار بزرگ (VLCC)نهایی کرده است.

این شرکت هم‌چنین افزود که 418.9 میلیون دلار برای ساخت این شناورهای VLCC سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

همانطور که پیشتر اعلام شده بود، HMM به برنامه تامین مالی دولت برای تامین مالی ساخت شناور خواهد پیوست. دولت کره جنوبی در ماه اکتبر سال گذشته با هدف کمک به صنعت حمل‌ونقل این کشور طرح تامین مالی به ارزش 2.28 میلیارد دلار را  اعلام کرد.

این شرکت اعلام کرده که سرمایه‌گذاری روی VLCC ناشی از قیمت های جدید ساخت این شناورها است که از سال 2003 به پایین‌ترین سطح رسیده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.