| کد خبر: 144243 |

امام جمعه تاکستان:

خط راه‌آهن از شهرستان تاکستان انتقال یابد

امام جمعه تاکستان گفت: متاسفانه به سبب عبور خط راه‌آهن از داخل شهر سالانه شاهد چندین اتفاق تلخ و فوت شهروندان هستیم که این موضوع باید هر چه سریع‌تر بررسی و پیگیری شود.

تین نیوز

امام جمعه تاکستان گفت: متاسفانه به سبب عبور خط راه‌آهن از داخل شهر سالانه شاهد چندین اتفاق تلخ و فوت شهروندان هستیم که این موضوع باید هر چه سریع‌تر بررسی و پیگیری شود.

 آیت‌الله علی اسلامی صبح امروز در دیدار با استاندار قزوین که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت‌مردان بوده و مسئولان باید در جهت تحقق اهداف نظام تلاش کنند.

وی بیان کرد: نگاه ویژه مسئولان استانی به مشکلات مردم در شهرستان‌ها اقدامی شایسته و حائز اهمیت است چرا که خدمت به مردم اولویت نخست مدیران و مسئولان به شمار می‌رود.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جدی مردم تاکستان عبور خط راه‌آهن از داخل این شهرستان بوده که مشکلات جدی در پی دارد و مسئولان باید در این زمینه تصمیمی درست اتخاذ کرده و مسئله را برطرف کنند.

اسلامی افزود: متاسفانه به سبب عبور خط راه‌آهن از داخل شهر سالانه شاهد چندین اتفاق تلخ و فوت شهروندان هستیم که این موضوع باید هر چه سریع‌تر بررسی و پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال خط راه‌آهن چندین هکتار زمین در تاکستان آزاد می‌شود که می‌توان در اجرای طرح‌های تولیدی و اقتصادی از این ظرفیت استفاده کرد.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: مشکلات حوزه انگور و کشمش کشاورزان تاکستانی دیگر مسئله جدی در این شهرستان بوده که امیدواریم مسئولان نسبت به برطرف این مسائل اهتمام ویژه‌ای داشته و شاهد تقویت بخش کشاورزی و همچنین رونق اقتصاد در تاکستان باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.