| کد خبر: 142556 |

روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی:

هواپیمایی عراقی باید پاسخگوی بی‌تعهدی خود باشد

روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: با وجود سرگردانی 15 ساعته مسافران عتبات عالیات در فرودگاه بین‌المللی بیرجند مقرر شد این پراوز شب گذشته از فرودگاه زاهدان انجام شود اما باز هم پرواز انجام نشد و مسافران همچنان سرگردان هستند.

تین نیوز

روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: با وجود سرگردانی 15 ساعته مسافران عتبات عالیات در فرودگاه بین‌المللی بیرجند مقرر شد این پراوز شب گذشته از فرودگاه زاهدان انجام شود اما باز هم پرواز انجام نشد و مسافران همچنان سرگردان هستند.

محمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند ، اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به دلیل پروازهای حج تمتع پروازهای خود در استان خراسان جنوبی را کنسل کرده است و از آن جایی که تعداد ثبت‌نام کنندگان عتبات عالیات خراسان جنوبی زیاد بودند حج و زیارت تصمیم گرفت با شرکت هواپیمایی العراقیه قرارداد امضا کند تا این شرکت مسافران خراسان جنوبی را جابه‌جا کند و طبق برنامه‌‌ریزی قرار بود شنبه 21 مردادماه ساعت 21:30 دقیقه پراوز از بیرجند به سمت بغداد انجام شود.

روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از سوی خلبان شرکت هواپیمایی العراقیه عنوان شد که نسبت به فرودگاه بیرجند آشنایی ندارد و شب پرواز نخواهد کرد بنابراین مقرر شد صبح روز بعد ساعت 6:30 دقیقه پرواز از سمت بیرجند به بغداد انجام شود.

نجفی افزود: اما باز هم به دلایل مختلف از سوی شرکت هواپیمایی العراقه به این دلیل که فرودگاه بین المللی بیرجند را در سامانه خود نداریم و ثبت نشده است و تنها فرودگاه زاهدان و تهران را می‌شناسیم مقرر شد شب 22 مردادماه ساعت 22 پرواز از فرودگاه زاهدان به سمت بغداد انجام شود که در این راستا زائران با اتوبوس و ماشین‌های شخصی به سمت زاهدان راه افتاده و خود را به زاهدان رسانند اما شب گذشته باز هم پرواز انجام نشد.

وی با بیان اینکه در واقع مسافران پرواز عتبات عالیات استان خراسان جنوبی از شنبه تاکنون همچنان در انتظار پرواز هستند اظهار داشت: از طریق سازمان حج و زیارت کشور پیگیر این بی‌تعهدی شرکت هواپیمایی عراقی هستیم که چرا به تعهدات خود عمل نکرده است.

روابط عمومی حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: قطعا طبق تعهداتی که شرکت هواپیمایی عراقی با سازمان حج و زیارت دارند این شرکت باید برایش خساراتی در نظر گرفته شود هر چند زائران در هتل بوده و از خدمات شام و نهار باهزینه حج و زیارت برخوردار هستند اما این سرگردانی درست نیست و ما همچنان پیگیر هستیم و تلاش می‌کنیم تا از طریق هواپیمایی جایگزین این مسافران را عازم عتبات عالیات کنیم و تا این لحطه نام شرکت هواپیمایی جایگزین اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    دیگه شرکت قحطی بوده که از عراق کمک گرفتید