| کد خبر: 141419 |

۲۰ مصدوم در تصادف اتوبوس و تریلی در محور اصفهان به اردستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بر اثر برخورد اتوبوس و تریلی در محور اصفهان- اردستان ۲۰ نفر مصدوم شدند که ۴ نفر آن‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

تین نیوز

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: بر اثر برخورد اتوبوس و تریلی در محور اصفهان- اردستان ۲۰ نفر مصدوم شدند که ۴ نفر آن‌ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

داریوش کریمی ، با اشاره به تصادف جاده اصفهان به اردستان اظهار داشت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی 20 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 10 نفر از مصدومان توسط امدادگران هلال‌احمر امداد رسانی شده و خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی افزود: 10 نفر از مصدومان در محل خدمات امدادی دریافت کردند و 4 نفر نیز به علت جراحات شدیدتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بیان کرد: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد دیروز برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در محور اصفهان به اردستان در گردنه ظفرقند به مرکز هماهنگی و کنترل عملیات‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع تصادف نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال‌احمر اردستان به منطقه اعزام شدند، گفت: بر اثر وقوع این حادثه 20 نفر حادثه دیدند که از این تعداد 10 نفر مصدوم شدند. 4 نفر از مصدومان به وسیله نیروهای امدادی هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.