| کد خبر: 140636 |

بدری:

شهرداری باید پارکبان‌ها را از سطح شهر تهران جمع‌آوری کند

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و توسعه پایدار مجلس با بیان اینکه فعالیت قانونی پارکبان ها در سایه قرارداد با شهرداری است، گفت: شهرداری موظف به جمع آوری پارکبان ها است.

تین نیوز

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و توسعه پایدار مجلس با بیان اینکه فعالیت قانونی پارکبان ها در سایه قرارداد با شهرداری است، گفت: شهرداری موظف به جمع آوری پارکبان ها است.

صدیف بدری  درباره اعلام نظر ناجا و شهرداری مبنی بر فعالیت غیرقانونی پارکبان ها، افزود: فعالیت پارکبان ها بر اساس مصوبه شورای شهر صورت گرفت که این افراد طی قراردادی با شهرداری برای پارک خودرو در برخی معابر پایتخت، مبالغی را دریافت می کردند.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به مصوبه مذکور شهرداری باید آن را اجرایی می کرد و در چارچوب این مصوبه فعالیت پارکبان ها قانونی بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: اگر قرارداد پارکبان ها با شهرداری لغو شده دیگر حضور آنها در معابر شهر لزومی نخواهد داشت و باید از سطح شهر جمع آوری شوند.

وی یادآور شد: زمانی که شهرداری با پارکبان ها قرارداد می بندد و شرایط فعالیت آنها را مهیا می سازد پس نیاز است تا با لغو قرارداد آنها را از سطح شهر جمع آوری کنند.

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، گفت: باید پارکبان ها از سطح شهر جمع آوری شوند تا مبالغی به عنوان پارک خودرو در برخی معابر از مردم اخذ نشود./

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.