| کد خبر: 140429 |

پیشنهاد شبانه روزی شدن بخشی از خط یک و چهار مترو

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با توجه به راه اندازی خط 8 مترو، موضوع شبانه روزی شدن بخشی از خط یک و 4 برای ارائه خدمات به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) پیشنهاد کرده ایم.

تین نیوز

 

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با توجه به راه اندازی خط 8 مترو، موضوع شبانه روزی شدن بخشی از خط یک و 4 برای ارائه خدمات به مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) پیشنهاد کرده ایم.

احمدی بافنده در حاشیه افتتاح دهمین اتاق مادر و کودک که در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) به بهره برداری رسید در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با راه اندازی خط 8 با توجه به اینکه بیشتر پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ده شب تا پنج صبح است و این زمان همزمان با تعطیلی مترو است بنابراین باید بخشی از خط یک و 4 مترو به صورت شبانه روزی فعالیت کند.

 
وی گفت:: خط 4 به این دلیل باید شبانه روزی شود که افرادی که از فرودگاه مهر آباد قصد عزیمت به فرودگاه امام خمینی (ره) دارند با استفاده از ایستگاه فرودگاه مهرآباد در خط 4 به ایستگاه دروازه دولت به خط یک می‌رسند و از آنجا به ایستگاه شهر آفتاب و سپس به فرودگاه امام خمینی (ره) عزیمت می‌کنند.
 
وی گفت: البته فاصله حرکت قطار‌ها باید بر اساس نیاز مسافران باشد.
 
وی با اشاره به پیشنهاد نصب کانتر در ایستگاه‌های منتهی به فرودگاه امام گفت: شرکت‌های هواپیمایی پیشنهاد دادیم و این آمادگی را داریم در برخی ایستگاه‌ها در این مسیر کانترهای دریافت بار و ارائه کارت پرواز را انجام دهیم.
 
احمدی بافنده گفت: البته دریافت بار باید از طریق شرکت‌ها انجام شود و اختصاص جا با شرکت بهره برداری مترو است و همین موضوع موجب سهولت تردد مسافران به فرودگاه می‌شود.
 
وی در خصوص خط 7 مترو گفت: در همین مردادماه سه ایستگاه دیگر از جمله بریانک، ایستگاه تربیت مدرس و ایستگاه رودکی راه اندازی خواهد شد؛ گرچه ایستگاه بریانک هم اکنون به صورت آزمایشی در حال مسافرگیری است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.