| کد خبر: 132832 |

نجات یک شناور موتور لنج در 20 مایلی جنوب آبهای کیش

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: یک فروند شناور موتور لنج در حدود 20 مایلی جنوب آبهای جزیره کیش به دلیل آب گرفتگی موتورخانه در عملیاتی نجات یافت و در اسکله شرقی پهلو داده شد.

تین نیوز

رئیس اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: یک فروند شناور موتور لنج در حدود 20 مایلی جنوب آبهای جزیره کیش به دلیل آب گرفتگی موتورخانه در عملیاتی نجات یافت و در اسکله شرقی پهلو داده شد.

 

احمد شهریاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد جزئیات این عملیات اظهارکرد: در پی اعلام اضطرار آب گرفتگی شناور موتور لنج25269 در حدود 20 مایلی جنوب جزیره کیش با انجام هماهنگی های لازم ناجی شماره 19 به محل اعزام شد.

 

وی افزود : پس از یک ساعت از حضور ناجی در محل و اطمینان از سلامت 6 سرنشین یک عدد پمپ روبین جهت تخلیه آب موتور خانه در اختیار شناور قرار داده شد .

 

شهریاری اظهار کرد : با پیگیری های انجام شده و با هماهنگی مالک شناور ،یک فروند یدک کش به منظور یدک کردن 'موتور لنج' از جزیره کیش به سمت موقیعت اعزام شد که در نهایت لنج مذکور در اسکله شرقی مجتمع بندری کیش پهلو داده شد.

 

وی توضیح داد: موتور لنج حامل برنج و از دبی عازم بندرگناه بود که اقدامات لازم برای ایمن سازی شناور و کنترل ورود آب به شناور در حال انجام گرفتن است .

 

شهریاری سخت ترین قسمت عملیات را هماهنگی برای به استخدام گرفتن یدک کش جهت یدک کردن شناور موتور لنج عنوان کرد که برای رفع حل این مشکل با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اقدام لازم برای حضور دائمی یدک کش در حال پیگیری است .

 

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.