| کد خبر: 128075 |

مدیرکل راهداری خوزستان خبر داد

برنامه‌ریزی برای ساخت ۵۸ مجتمع رفاهی جدید در محورهای استان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از برنامه‌ریزی برای افتتاح شش مجتمع جدید خدماتی رفاهی در محورهای این استان تا دو ماه دیگر خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، مسعود مصدقی اظهار کرد: خوزستان ۳۴مجتمع خدمات رفاهی فعال و ۱۱ مجتمع خدمات رفاهی در حال ساخت دارد که شش مجتمع ازاین تعداد در دوماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

 

مصدقی ادامه داد: ساخت و تکمیل این مجتمع‌ها با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذار خصوصی صورت گرفته است.

 

وی همچنین درمعرفی اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۹۵ گفت: جاده‌های استان در سال گذشته به طول ۳۰۰۰ کیلومتر خط کشی سرد و گرم ، ۶۰ کیلومترارتقای حفاظ ایمنی میانه راه‌ها و نواحی پل و پرتگاهی و بهسازی حفاظ‌های موجود، تهیه و نصب ۱۱هزار علائم ایمنی راه‌ها ، ۱۷۰ کیلومتر اجرای روشنائی طولی نواحی یا گردنه‌های مه‌گیر با اولویت کاربرد چراغ‌های LED و ۱۳۰۰ کیلومتر ایمن‌سازی اضطراری راه‌ها انجام شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسائط نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آن‌ها در طول راه‌های استان و افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات رفاهی ۵۸ نقطه جهت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در راه‌های استان شناسایی و در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.