| کد خبر: 12462 |

اخطار به ۵شرکت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه

تین نیوز |   مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری، از اخطار به 5شركت خدمات مسافرت هوایی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه شركت های هواپیمایی خبرداد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، مراد اسماعیلی اظهارداشت: به دنبال اجرای طرح متنوع سازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی از تاریخ 25/3/93، با تشكیل تیم های كارشناسی، بازرسی های میدانی از فرودگاهها، شركت های هواپیمایی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در سطح كشور به صورت برنامه ای و سرزده جهت اعمال نظارت بر طرح فوق و اجرای دقیق آن آغاز شد.
وی افزود: با اجرای طرح متنوع سازی نرخ بلیت، شركت های هواپیمایی بهای بلیت هواپیما را متناسب با شرایط مندرج در نرخ نامه و كلاس بندی مشخص به سازمان هواپیمایی كشوری ارسال و پس از تایید مكلف به اجرای دقیق آن شدند و به منظور رعایت اجرای طرح فوق، جلساتی فی مابین شركت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی كشوری و همچنین توجیه كامل دفاتر خدمات مسافرت هوایی تشكیل شد.
اسماعیلی با بیان اینكه دفاتر خدمات مسافرتی موظفند در چارچوب نرخ نامه ابلاغی شركت هواپیمایی كه به تایید سازمان رسیده است، نسبت به فروش بلیت هواپیما اقدام كنند گفت: در صورت مشاهده و تكرار تخلف مبنی بر عدم رعایت نرخنامه مربوطه و فروش بلیت خارج از ضوابط و مقررات، سازمان هواپیمایی كشوری نسبت به تعلیق و یا لغو مجوز دفتر یا شركت خدمات مسافرت هوایی اقدام و با شركت های هواپیمایی خاطی برابر مقررات با آن برخورد خواهد كرد.
مدیركل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شركت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی كشوری، تصریح كرد: چنانچه تخلفات از نوع گران فروشی خارج از نرخ نامه های مندرج در نرخ نامه شركت های هواپیمایی باشد ضمن انجام اقدام قانونی به سازمان تعزیرات حكومتی نیز معرفی خواهند شد.
وی افزود: در بازرسی های به عمل آمده از برخی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، تاكنون مدیرعامل 5 دفتر خدمات مسافرت هوایی به این سازمان احضار و ضمن اخطار و تذكرات لازم در خصوص تخلف مربوطه و عدم رعایت نرخ نامه شركت های هواپیمایی، نامبردگان ملزم و متعهد شدند كه نرخ نامه را به طور دقیق رعایت و اجرا كنند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.