| کد خبر: 103161 |

مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، عنوان کرد:

◄ برگزاری مراسم نمادین دفاع مقدس / گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در مراسم نمادین اعزام نیرو به جبهه‌ در روزهای جنگ عراق علیه ایران، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به همت جمعی از بسیجیان و همزمان با سالروز شروع هفته دفاع مقدس اقدام به راه‌اندازی کاروانی متشکل از اداوات سال‌های جنگ کرد تا خاطرات آن ایام را برای مردم پایتخت دوباره زنده نگه دارد.

به گزارش خبرنگارتین‌نیوز، پیمان سنندجی با اشاره به لزوم پاسداشت یاد و خاطره ایام جنگ و رزمندگان در سال‌های نه چندان دور، اظهار داشت: همه ما آرامش فعلی را مدیون و مرهون فداکاری و تلاش ایثارگران و در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و جانبازان دفاع مقدس، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در هشت سال دفاع مقدس همواره تلاش داشت تا با جابه‌جایی رزمندگان و ارائه خدمات، نقش تاثیرگذاری در نقل‌وانتقال نیرو به جبهه داشته باشد که خوشبختانه کارنامه درخشانی در این ارتباط از خود به جای گذاشت.

مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که در آن زمان وجود داشت این شرکت در تمامی زمینه‌ها از جمله تعمیر و نگهداری و لجستیک اقدامات خوبی را به اجرا گذاشت.

سنندجی در ادامه با بیان این نکته که «همه ساله شرکت واحد این ایام را پاس می‌دارد»، تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به همت همکاران بسیج و همزمان با شروع هفته دفاع مقدس اقدام به بازسازی اتوبوس‌های قدیمی و آرایش نظامی آنها کرده که به صورت کاروانی که یادآور خاطرات ایام جنگ تحمیلی است در خیابان‌های پایتخت به حرکت درآمد.

به گفته وی، مسئولان وکارکنان شرکت‌واحد اتوبوسرانی با تقدیر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس همواره در تلاش است تا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشته و قدردان ایثارگری‌های آنان باشد، با در اختیار قرار دادن برخی خدمات به جانبازان گرامی سعی شده تا گوشه‌ کوچکی از محبت‌های ایثارگران جبران شود.

معاون شهردار تهران در بخش اتوبوسرانی، ابراز داشت: در هفته دفاع مقدس این شرکت برنامه‌های متنوعی در دست اقدام دارد که به ترتیب به مرحله اجرا خواهد گذاشت.



 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.