| کد خبر: 207940 |

کاشان در رتبه دوم ابتلا و فوتی بر اثر کرونا در کشور/ موقعیت بحرانی کاشان از نظر سرعت انتشار ویروس کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون ۲۱۳ نفر از شهروندان کاشانی بر اثر بیماری حاد تنفسی جان خود را از دست داده اند.

تین نیوز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون ۲۱۳ نفر از شهروندان کاشانی بر اثر بیماری حاد تنفسی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمد حاجی جعفری ادامه داد: با ارسال آزمایش‌های این دسته از افراد تاکنون مشخص شده تعداد ۳۸ نفر از این بیماران به ویروس کرونا مبتلا بوده و جواب سایر آزمایش ها به دست دانشگاه نرسیده است.

وی با اشاره به فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در کاشان یادآور شد: کاشان از نظر جمعیت و تعداد ابتلا و آمار فوتی‌ها پس از قم در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و دویست و پنجاه بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی کاشان بستری شده اند، خاطرنشان کرد: ۷۴۲ نفر از آنها پس از بهبودی نسبی ترخیص شده اند که پس از دریافت نتیجه آزمایش ها از تهران ۴۴۲ نفر مبتلا و ۱۵۶ نفر هم منفی بوده اند.

حاجی جعفری با اعلام موقعیت بحرانی کاشان از نظر سرعت انتشار ویروس کرونا و ابتلای بیش از ۱۵ پزشک و ۵۰ نفر از کادر درمان خاطر نشان کرد: نقاهتگاه ۱۰۰ تخته خوابی بیمارستان در خدمت بیمارانی خواهد بود که پس از بهبودی نیازمند مراقبت مجدد هستند.

وی با اشاره به تجهیز این نقاهتگاه به آزمایشگاه، پاراکلینیک، بستری، رادیولوژی، اتاق عمل و اورژانس تصریح کرد: ۵۰ نفر از افراد متخصص شامل پزشک و پرستاران اداره آن را عهده دار هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.