| کد خبر: 264108 |

خدمت رسانی به بیش از ۲۸ هزار زائر اربعین در ۳ مرز کشور

در ایام اربعین سال جاری بالغ بر ۲۸ هزار توسط ناوگان حمل و نقل استان در محورهای مرزهای سه گانه کشور، جهت شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین، جا به جا شدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در ایام اربعین سال جاری بالغ بر ۲۸ هزار توسط ناوگان حمل و نقل استان در محورهای مرزهای سه گانه کشور، جهت شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین، جا به جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری در همایش تجلیل از فعالان و خادمان اربعین حسینی در عرصه حمل و نقل، اظهار کرد: فرایند خدمت به زائران حسینی در استان یزد در بازه زمانی ۲۷ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، افزود: اولین گام تیم خدمت رسانی به زائران اربعین در مجموعه راهداری استان، با برگزاری جلسه ای با حضور فعالان عرصه حمل و نقل جهت هماهنگی برنامه ها برداشته شد که تاثیر بسزایی نیر در ارتقاء کیفیت خدمت به زائران داشت.

رستگاری ادامه داد: را هداری استان یزد از معدود استان هایی بود که وظیفه پوشش هر سه مرز چزابه، مهران و شلمچه را بر عهده داشت و موفق شد خدمت به ۲۸ هزار زائر را با کمترین نارضایتی و معطلی، به سرانجام برساند.

وی با اشاره به آماده باش بودن کلیه پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای در  مرکز استان و شهرستان ها، خاطرنشان کرد: در مرز چزابه بیش از ۱۶ هزار مسافر در قالب ۵۲۷ سرویس، در مرز مهران شش هزار و ۳۰۰ مسافر در قالب ۲۱۰ سرویس و در مرز شلمچه نیز پنج هزار و ۲۸۰ مسافر در قالب ۱۶۸ سرویس، به وسیله ناوگان حمل و نقل استان یزد، جابه جا شدند.

این مسئول در رابطه با نحوه فعالیت پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، ابراز کرد: در مرز چزابه یک اکیپ کامل به طور دائم، در مرز چزابه ۱۰ نفر و در مرز مهران ۱۵ نفر به همراه محمدرضا بشیری معاون حمل و نقل اداره کل، مستقر بودند.

رستگاری با تأکید بر اینکه عمده ظرفیت راهداری استان در ایام اربعین معطوف به حوزه حمل و نقل بود، اضافه کرد: از مجموع ۲۸ هزار زائری که توسط ناوگان حمل و نقل استان پوشش داده شدند، تنها ۵۰۰ رائر به مدت یک روز معطل شدند که این رضایت حداکثری مرهون اهتمام همه جانبه مجموعه ستاد اربعین، پلیس راه استان و همه ارکان و اعضای عرصه حمل و نقل از جمله رانندگان و دارندگان اتوبوس و انجمن های صنفی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.