| کد خبر: 190146 |

◄ مترو تا 3 سال دیگر به نمایشگاه تهران می‌رسد

بر اساس تفاهم‌نامه شرکت مترو و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، دو ایستگاه مترو، برای محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طراحی و راه‌اندازی می‌شود.

تین نیوز

بر اساس تفاهم‌نامه شرکت مترو و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، دو ایستگاه مترو، برای محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران طراحی و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مصطفی بروجردی مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن تهران و حومه در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع ریلی گفت: با تلاش شرکت مترو، شهرداری، شورای شهر و شرکت نمایشگاه‌های تهران به‌زودی تفاهم‌نامه اتصال نمایشگاه بین‌المللی تهران بین شرکت مترو و  شرکت نمایشگاه تهران منعقد خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها با اتصال دو خط ریلی 1 و 7 زمینه برای اتصال نمایشگاه به خط مترو فراهم می‌شود و بر اساس طرح اولیه دو ایستگاه برای این محدوده در نظر گرفته شده است.

مشاور مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی شرکت راه‌آهن تهران و حومه پیش‌بینی کرد که اتصال نمایشگاه تهران به مترو حدود دو سال و نیم تا سه سال طول خواهد کشید.

معاون امور فنی و مهندسی شرکت نمایشگاه‌های بین‌الملل تهران توضیح داد: بر اساس توافقات صورت گرفته، هفته آینده تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت مترو تهران و شرکت نمایشگاه‌ها برای اتصال نمایشگاه بین‌المللی تهران انجام خواهد شد.

سید حسین میرظفرجویان در ادامه افزود: در راستای کنترل ترافیک محدوده شرکت نمایشگاه‌ها و همچنین افزایش سهولت دسترسی به این منطقه پر رفت‌وآمد تفاهم‌نامه فی‌مابین به امضا خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.