| کد خبر: 187954 |

لزوم جلوگیری از واردات اتوبوس‌های دست دوم

عضو کمیسیون عمران مجلس ایران با انتقاد از خرید گسترده اتوبوس های دست دوم توسط مسئولان گفت: واردات اتوبوس‌های دسته دومی که چندین سال در کشور مبداء کار کرده، اشتباه بسیار بزرگی است.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس ایران با انتقاد از خرید گسترده اتوبوس های دست دوم توسط مسئولان گفت: واردات اتوبوس‌های دسته دومی که چندین سال در کشور مبداء کار کرده، اشتباه بسیار بزرگی است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، یوناتن بت کلیا در رابطه با ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: ارتقاء کمیت و کیفیت اتوبوسها در حمل و نقل شهری منوط به پرداخت بخشی از اعتبارات توسط دولت است؛ لذا دولت باید به وظیفه خود در این حوزه عمل کند. اما همواره ارتباط دولت‌ها با شهرداری‌ها بالاخص شهرداری پایتخت ناهموار بوده و سهمش را برای توسعه حمل و نقل عمومی پرداخت نمی‌کند.

بی توجهی دولت به  توسعه حمل و نقل عمومی

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، افزود: علیرغم  تمامی مشکلات مالی که دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کند، می‌توانست توسعه حمل‌و‌نقل عمومی را در اولویت قرار داده و اعتبارات لازم را تامین کند، بی تردید، یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنایع و افزایش سطح رفاه اجتماعی شهری، منطقه‌ای و ملی توسعه حمل و نقل روان، ایمن و پایدار است.

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت نامناسب اتوبوس‌های بین شهری ادامه داد: آمریکا خودش را مدعی دموکراسی و حقوق بشر می‌داند اما با اعمال تحریم‌ها، محدودیت‌هایی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ایجاد کرده است که  مردم جامعه از آن آسیب می‌بینند.

واردات اتوبوس دست دوم جهت توسعه حمل و نقل عمومی اشتباه است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خرید گسترده اتوبوس های دست دوم توسط مسئولان تصریح کرد: واردات اتوبوس‌های دسته دومی که چندین سال در کشور مبداء کار کرده و فرسوده شده است، اشتباه بزرگی است چرا که ارزش خرید ندارد. ما کشور متمدنی هستیم و اگر از دارایی‌ها و سرمایه‌های خدادادی کشورمان درست استفاده کنیم هیچ‌گاه نیازمند بیگانه‌ها نخواهیم شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.