| کد خبر: 260403 |

از ۱۰ شهریور پرواز فوق العاده شیراز به نجف برقرار است

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: در تاریخ های ۱۰ و ۱۷ شهریور ماه، پروازهای فوق العاده شیراز- نجف برقرار می شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: با توجه به لزوم خدمت رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین درخواست مسافران در خصوص برقراری پرواز به نجف، در تاریخ های ۱۰ و ۱۷ شهریور ماه، پروازهای فوق العاده شیراز- نجف برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزات راه و شهرسازی، فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه های استان فارس از اختصاص پروازهای فوق العاده شیراز- نجف به مناسبت اربعین خبر داد و گفت: به مناسبت ایام اربعین حسینی، حداقل ۸ پرواز فوق العاده از شیراز به مقصد نجف و بالعکس پیش بینی و انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس افزود: با توجه به لزوم خدمت رسانی به هموطنان و زائران در ایام اربعین حسینی(ع) و همچنین درخواست مسافران در خصوص برقراری پرواز به نجف، شرکت هواپیمایی آتا در تاریخ های ۱۰ و ۱۷ شهریور ماه با استفاده از هواپیمای بوئینگ MD با ساعت ورود ۲۱:۲۰ و خروج ۲۲:۲۰ در مسیر نجف- شیراز- نجف اقدام به جابه جایی مسافر می کند و سه پرواز دیگر نیز تا چند روز آینده اعلام برنامه خواهد شد.

کشاورز اظهار کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز با استفاده از ناوگان ایرباس ۳۲۱ به ظرفیت ۱۹۰ مسافر برای تاریخ های ۱۶،۱۲،۱۱ و ۱۷ شهریور ماه سال جاری برنامه ریزی لازم را انجام داده است که ساعت پروازی و نحوه تهیه بلیت تا روز یکشنبه هفته آتی نهایی و اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون برقراری پروازهای فوق قطعی شده و مذاکرات با شرکت های هواپیمای کیش، کاسپین و ایرتور جهت افزایش پروازها در حال پیگیری است که نتایج آن به اطلاع شهروندان گرامی می رسد.

مدیر کل فرودگاه های استان فارس تأکید کرد: زائران اربعین حسینی می توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت های هواپیمایی به سهولت دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز وی یادآور شد: هم اینک شرکت هواپیمایی پارس به صورت برنامه ای، روزهای پنج شنبه هر هفته در مسیر شیراز- نجف با ساعت خروج ۰۴:۳۰ اقدام به جابه جایی مسافر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.