| کد خبر: 232380 |

اطفاء پنج حریق به موقع توسط اتوبوسرانان طی ماه گذشته

طی ماه گذشته پنج حریق توسط اتوبوسرانان سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اطفاء شده است.

تین نیوز

 طی ماه گذشته پنج حریق توسط اتوبوسرانان سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اطفاء شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هفتم اردیبهشت ماه، مسعود رجبی در بلوار فردوسی با مشاهده حریق یک دستگاه خودروی پژو405 به کمک شهروند عزیز می شتابد و با اقدام فوری موفق به اطفاء حریق می شود، در سیزده اردیبهشت ماه نیز حریق یک دستگاه خودرو سواری پراید در مسیر بهشت رضا توسط سید عبدالله حسینی اطفاء شده است.

در بیست و هشتم اردیبهشت ماه، نیز رییس خط انتهای فردوسی غلام رضایی به همراه حسین محمدی اتوبوسران خط 202 در انتهای خط آرامگاه فردوسی متوجه حریق یک کارگاه شیرینی پزی شده که با اقدام فوری موفق به اطفاء حریق می شوند.

همچنین در تاریخ سی و یکم اردیبهشت در بلوار اقدسیه یک دستگاه خودرو نیسان دچار حریق می شود که 4 نفر از اتوبوسرانان مجید شیرخانی، احمد مرشدلو، سعید حسین پور و حسین حافظ شیری به کمک مالک خودرو شتافته و حریق را به موقع خاموش می کنند.

در همین تاریخ همچنین مصطفی اتوبوسران خط 95 در میدان سرافرازان متوجه حریق یک دستگاه خودروی سواری 206 می شود و قبل از رسیدن خودروی آتش نشانی خودروی شهروند را خاموش می کند.

برگزاری دوره های آموزشی برای اتوبوسرانان و ارائه آموزش های لازم در حوزه ایمنی و اطفاء حریق به آنها یکی از موضوعات مورد توجه سازمان اتوبوسرانی بوده است که خوشبختانه این آموزش ها علاوه بر حوزه سازمانی در کمک به شهروندان عزیز نیز مورد استفاده قرارگرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.