| کد خبر: 259914 |

بلیت پرواز اربعین در فرودگاه‌ ها عرضه نمی‌ شود

پروازهای اربعین از 27 مرداد آغاز می شود و بلیت پروازها فقط از سوی سایت های رسمی شرکت های هواپیمایی عرضه می شود.

تین نیوز

پروازهای اربعین از 27 مرداد آغاز می شود و بلیت پروازها فقط از سوی سایت های رسمی شرکت های هواپیمایی عرضه می شود. مسؤول قرارگاه اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می گوید: امکان خرید بلیت پرواز اربعین در فرودگاه ها نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، بلیت پرواز اربعین با قیمت هشت میلیون تومان امسال هم از سوی سایت های رسمی شرکت های هواپیمایی عرضه می شود. البته هزینه بلیت پرواز اربعین از مشهد ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده و بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، پروازها از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور برنامه ریزی شده است.

محمد حبیب اللهی، مسؤول قرارگاه اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران می گوید: در سال گذشته برخی از زائران برای خرید بلیت پرواز اربعین به فرودگاه ها مراجعه می کردند؛ در حالی که بلیت پرواز اربعین فقط از سوی ایرلاین ها عرضه می شد. امسال نیز همچون سال گذشته امکان خرید بلیت پرواز اربعین در فرودگاه ها نیست.

وی با تأکید بر خرید بلیت پرواز اربعین از سوی شرکت های هواپیمایی، خاطر نشان می کند: زائران مواظب برخی افراد سودجو باشند و از خرید بلیت پرواز اربعین از سوی سایت های مختلف بپرهیزند. در سال های گذشته برخی زائران در دام افراد سودجو افتاده بودند و با هزینه بالا، بلیت پرواز تقلبی دریافت کرده بودند.

حبیب اللهی از زائران اربعین خواست به منظور جلوگیری از معطلی قبل از حرکت به سمت فرودگاه، زمان پرواز را بررسی کنند. همچنین برای این منظور زائران از طریق تماس با شماره ۱۹۹ یا مراجعه به سایت اطلاعات پرواز فرودگاه ها، می توانند از زمان پرواز یا تأخیر و لغو احتمالی پرواز مطلع شوند.

سال گذشته ناوگان هوایی کشورمان ۲۵۷ هزار زائر اربعین را جابجا کرد که امسال مسؤولان در تلاش هستند تا زائران بیشتری بتوانند از طریق هوایی عازم زیارت اربعین شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.