| کد خبر: 259741 |

تعیین بودجه عملیات اربعین بر اساس ارسال درخواست فرودگاه‌ ها است

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی بر بهره گیری از ظرفیت نرم افزار اطلاعات پرواز و ایجاد فضای دانلود از طریق Qr code جهت سهولت در سفر زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

تین نیوز

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست مکتوب فرودگاه ها و با تایید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها اختصاص پیدا می کند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، هادی یوسف پور آذری در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه های کشور که به میزبانی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به ارسال بخشنامه و دستورالعمل ارسال آمار (پرواز مسافر) به فرودگاه ها تا هفته آینده، اظهار کرد: برای تعیین میزان بودجه موکب و سایر خدمات به زوار امام حسین(ع)، بر اساس درخواست مکتوب فرودگاه ها و پس از اخذ تائید و تدابیر مدیرعامل شرکت فرودگاه ها اقدام فوری انجام خواهد شد.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی بر بهره گیری از ظرفیت نرم افزار اطلاعات پرواز و ایجاد فضای دانلود از طریق Qr code جهت سهولت در سفر زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، پور آذری خاطرنشان کرد: ایجاد دسترسی راحت زوار حسینی جهت دریافت اطلاعات فرودگاهی از طریق اختصاص شماره و صفحه مخصوص در فضای مجازی، تجهیز سالن اسکان و پذیرایی ضروری در فرودگاه ها در صورت بروز هرگونه مشکل و تاخیر پروازها، ساماندهی تاکسی های فرودگاه ها و آموزش های بهداشتی و امدادی به رانندگان و نیز تخصیص مانیتورهای اطلاعات پرواز در مبادی مرزی از جمله امکانات لازم فرودگاه ها برای خدمات رسانی بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    شما بفرمایید چه تخصص و تجربه در صنعت هوایی دارید که در این امر نظر میدهید؟ لطفا رزومه و علت انتصاب در این پست مهم و شرکت مهم کشور را برای مخاطبانتان بنویسید.