| کد خبر: 254210 |

توسط دی پی ورلد در بندر هزیرا؛

راه اندازی اولین پایانه لجستیکی متصل به راه آهن

شرکت دی پی ورلد امارات که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد روز پنجشنبه گذشته از راه اندازی یک پایانه CFS (Container Freight Station) در بندر هزیرا واقع در ایالت گجرات هندوستان خبر داد.

تین نیوز

 شرکت دی پی ورلد امارات که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد روز پنجشنبه گذشته از راه اندازی یک پایانه  CFS (Container Freight Station) در بندر هزیرا واقع در ایالت گجرات هندوستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر دی پی ورلد در بیانیه ای اعلام کرد: این مرکز می تواند سالانه ۳۶ هزار کانتینر را بپذیرد و به عنوان مرکزی برای تجمیع محموله ها و ارائه خدمات به کالاهای گروپاژ عمل کند.

 قرار است این پایانه ترخیص کالاها از گمرک را تسهیل و خدمات انبارداری و توزیع محمولات را به شکل متمرکز به مشتریان ارائه دهد.

رانادیر ردی، مدیر عامل خدمات ریلی و ترمینال های داخلی دی پی ورلد گفت: "راه اندازی این CFS جدید نشان دهنده سرمایه گذاری قابل توجه ما در زیرساخت ها برای افزایش قابلیت های لجستیکی منطقه است و به مشتریان ما برای عبور از پیچیدگی های تجارت جهانی کمک می کند."

به گفته مقامات دی پی ورلد، خدمات ارزش افزوده مانند برچسب زدن، بسته بندی مجدد و کنترل کیفیت برای پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان در این CFS ارائه می گردد.

این CFS جدید متصل به ریل است و باعث رشد اقتصادی و افزایش رقابت خواهد شد و بر میزان کلی کارایی لجستیک در منطقه می افزاید.

 بندر هزیرا یک دروازه حیاتی برای تجارت و بازرگانی هندوستان در امتداد سواحل غربی آن کشور است.

رضوان سومار، مدیر عامل دی پی ورلد در شبه قاره هند گفت: ما اطمینان داریم که CFS جدیدِ ما نقش بندر هزیرا را به عنوان یک حلقه حیاتی در زنجیره تامین جهانی افزایش خواهد داد و فرصت های جدیدی را برای بهبود کسب و کارها ایجاد می کند.

وی افزود که هم افزایی استراتژیک بین بندر هزیرا و CFS متصل به ریل دی پی ورلد، قابلیتهای لجستیک چندوجهی را به کسب و کارها می افزاید و در عین حال به  افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و رشد تجارت در غرب، مرکز و شمال هند منجر خواهد شد.

به گزارش فایننشیال تایمز، دی پی ورلد امارات، پنجمین سرمایه گذار بزرگ بین المللی در زمینه لجستیک در عرصه زنجیره تامین جهانی محسوب می شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.