| کد خبر: 178721 |

◄ تاثیر وجود معاونت حمل‌ونقل در افزایش مزیت رقابتی حمل‌ونقل ریلی

معاونت حمل‌ونقل در طول دو سال گذشته مشغول انجام امور زیربنایی بود و امیدواریم با تشکیل این معاونت، در ادامه توسعه صنعت ریلی به تصمیمات خوبی دست بیابیم.

تین نیوز

مدیریت بهره‌وری در زنجیره حمل‌ونقل، بزرگترین توجیه برای تشکیل معاونتی تحت عنوان معاونت حمل‌ونقل وزارت راه‌وشهرسازی شد که امروز قریب دو سال از تشکیل آن می‌گذرد. این معاونت می‌تواند با ایجاد مزیت رقابتی، موجب تسهیل پروسه حمل ریلی شود.

به گزارش تین‌نیوز، مدیرعامل شرکت البرزنیرو و رییس کارگروه لکوموتیو در انجمن ریلی در این‌باره به خبرنگار ما گفت: در معاونت حمل‌ونقل و در زمینه هماهنگی مدهای مختلف حمل‌ونقل کارهای خوبی انجام شده است که ما از طریق انجمن ریلی هم مکاتباتی با این معاونت داشته‌ایم و موضوعات در دست بررسی بوده است.

مجتبی لطفی اضافه کرد: یکسری از گزارش‌های این معاونت از قبیل گزارش مربوط به مسائل مشترک حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای مثل نرخ کرایه، سوخت و نظام تعرفه و... را نیز بنده خودم تعقیب می‌کردم و جلسات خوبی در این موارد در معاونت حمل‌ونقل وزارت راه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت البرزنیرو افزود: معاون پیشین حمل‌ونقل نیز از بدنه صنعت ریلی بودند و از این نظر حضور ایشان مثمرثمر بود؛ هرچند بنده از معاونت جدید حمل‌ونقل شناخت کاملی ندارم اما نسبت به حضور ایشان امیدوار هستم.

لطفی درباره تاثیر تشکیل این معاونت نیز گفت: در این دو سال سپری شده که روزهای ابتدای کار بود، مسئولان این معاونت مشغول انجام کارهای زیربنایی بودند و امیدوارم در ادامه به تصمیمات خوبی در زمینه توسعه حمل‌ونقل ریلی دست بیابیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.