| کد خبر: 265317 |

ترافیک سنگین در راه های ورودی مازندران / اعلام محدودیت های ترددی جاده های شمالی

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده چالوس و آزادراه تهران شمال را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

تین نیوز

سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه اظهارداشت: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده میانک ترافیک خودروها سنگین گزارش شده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جهان تاب وضعت ترافیک در مسیر جنوبه به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: تردد خودروها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محورهای هراز و فیروزکوه در زمان حاضر به صورت عادی و روان در جریان است.

وی، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به شدت با این گونه تخلفات برخورد می کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

 

محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه جاری تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ همین ماه از محورهای کرج چالوس، هراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و تنها تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همانروز از ابتدای تونل کندوان بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۷ آذرماه جاری از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۱۷ آذرماه جاری در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام تریلر ها از محور هراز در روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه جاری کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه جاری و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۶ و ۱۷ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

اجرای محدودیت های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می شود.

 

  •  

  •  

  •  

  •  

  •  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.