| کد خبر: 68548 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ شهرداری، سهم خود را در خصوص موتور سیکلت های برقی پرداخت کرده است / ورود ۱۰۰ دستگاه موتور سیکلت برقی تا سه ماه آینده

تین نیوز | مدیر حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اقدامات خوب اجرایی این معاونت به منظور ورود موتور سیکلت های برقی به شهر تهران خبر داد و گفت: استفاده از حمل و نقل پاک و غیر فسیلی در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

سید نواب حسینی منش در گفتگو با تین نیوز، اظهار داشت: در ادامه اقدامات اجرایی به منظور کاهش آلاینده ها از هوای شهر تهران معاونت حمل و نقل و ترافیک، افزایش خانه های دوچرخه و ایجاد زیرساخت های ورود موتور سیکلت برقی به این شهر را به خوبی فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه ایجاد مکان شارژ و ارائه تسهیلات بدون کارمزد به خریداران موتور سیکلت های برقی از وظایف این سازمان بود که به خوبی به آن عمل شده است، افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور پررنگ خود در نمایشگاه خدمات شهری آنچه را که حائز اهمیت و نیاز شهر بود را در معرض دید عموم قرار داد.

حسینی منش تاکید کرد: شهرداری تهران دو سبد حمایتی ارائه تسهیلات بدون کارمزد و کمک مالی بلا عوض را در اختیار شهروندان علاقه مند با استفاده از موتور سیکلت برقی قرار داد. از اینجا به بعد این مردم و دولت هستند که با اختصاص کمک و خرید این مدل موتور سیکلت، سهم خود را در پاکسازی هوای شهر بپردازند. شهرداری به منظور راه اندازی این طرح وظایف خود را به خوبی به انجام رسانده است.

وی از ممنوعیت ورود موتور سیکلت های بنزین سوز به محدوده بازار بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی ترافیک خبر داد و تصریح کرد: این مدل موتور سیکلت ها اجازه ورود به محدوده اعلام شده را نداشته و بر اساس سیاست شهرداری 100 دستگاه موتور سیکلت برقی جایگزین آنها خواهد شد. این تعداد موتور سیکلت وظیفه جابجایی بار در محدوده بازار را عهده دار هستند.

وی خاطر نشان کرد: سه برند از موتور سیکلت های برقی به تازگی موفق به دریافت پلاک از پلیس راهور شده اند که 30 دستگاه از آنها تا دو هفته و 70 دستگاه دیگر تا سه ماه آینده وارد چرخه ناوگان موتور سیکلت شهر تهران می شوند.

حسینی منش گفت: مذاکرات با سندیکا و اتحادیه هایی که متولی جابجایی بار و رسولات پستی هستند از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال انجام است که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه شده است.



 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.