| کد خبر: 54316 |

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام:

◄ سرنوشت فرودگاه امام غم انگیز است / تامین همه پروژه ها از منابع دولتی اشتباه است

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: سرنوشت فرودگاه امام که تبدیل به شهر فرودگاهی شده نامناسب و گاهی غم انگیز است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اصغر فخریه کاشان پس از بازدید از مراسم احداث ترمینال های "سلام" و "ایران شهر" فرودگاه امام که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران و مسئولان حمل و نقل هوایی برگزار شد، گفت: در روزهای اولیه تاسیس شهر فرودگاهی، کشورهای همسایه بسیار کوچک بودند اما امروز همین کشورها فرودگاه هایی با ظرفیت جابجایی میلیون هات مسافر دارند اما ما اندر خم یک کوچه ایم.

وی با تاکید بر لزوم بهبود و اعتلای کیفیت وضعیت موجود در فرودگاه امام گفت: گروهی انتخاب شده اند و قرار است معاینه سریعی انجام و عملیات معالجه در فرودگاه امام آغاز شود. بخشی از این برنامه ها تغییرات فیزیکی و بخش دیگر مربوط به مدیریت و موضوعات نرم افزاری است. 

کاشان با بیان اینکه وزیر راه ترمینال زیارتی 5 سابق را "سلام" نامگذاری کرد، اظهار داشت: هر چند که از سرعت فعلی احداث کار راضی نیستیم اما در پی این هستیم که بتوانیم این پروژه را در سه شیفت انجام دهیم. جا دارد که در این پروژه، از همکاری مشترک با شرکت ملی ساختمان هم برای تامین مالی استفاده کنیم. 

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این پروژه را ظرف 14 ماه به اتمام برسانیم، تاکید کرد: پروژه ترمینال دو سابق و ایران شهر کنونی و همچنین پروژه منطقه آزاد فرودگاه امام از دیگر برنامه ماست. پروژه منطقه آزاد نیاز به طرح جامع و جذب سرمایه گذار دارد و همچنین آخرین برنامه ما، استقرار شرکت به عنوان یک پروژه تا پایان سال جاری محسوب می شود که در این زمینه برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام به موضوعات سخت افزاری و عملیات ساخت در کشور اشاره و عنوان کرد: متاسفانه نگاه مهندسان گذشته و امروز، بسیار متفاوت از یکدیگر است و امروزه شاهد افول کیفیت ساخت و سازها هستیم. از همین جا از شرکت ملی ساختمان درخواست می کنم که نگاه تاریخی مهندسان گذشته را داشته باشند. 

کاشان افزود: به عنوان مثال وروردی پارکینگ فرودگاه مهرآبادبسیار تنگ است ضمن اینکه با وجود محدودیت فضا، در آنجا گاردریل هم کار گذاشته شده است.

وی به تامین مالی پروژه های فرودگاهی اشاره کرد و گفت: این نگاه که همه پروژه ها را از منابع دولتی تامین کنیم، اشتباه است و باید بتوانیم از بازار سرمایه، بانک ها، صندوق توسعه ملی، و به طور کلی از منابع داخلی برای احداث و بهره برداری از پروژه ها استفاده کنیم. 

گفتنی است به موجب صورتجلسه مجمع عمومی عادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که در تاریخ 1393/12/25  اصغر فخریه کاشان، محمود نویدی، فرشاد پرچمی، سید غلامرضا شیرازیان و حمیدرضا سیدی برای مدت سه سال به عنوان اعضای موظف هیئت مدیره منصوب شدند.
 
بر همین اساس سمت اعضاء هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، به قرار ذیل تعیین شد:
 اصغر فخریه کاشان رئیس هیئت مدیره ، محمود نویدی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل ، فرشاد پرچمی عضو هیئت مدیره،  سید غلامرضا شیرازیان عضو هیئت مدیره  و حمیدرضا سیدی عضو هیئت مدیره .

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سروش 0 0

    جناب آقای کاشان در اواخر دولت گذشته و در اوایل وزارت آقای آخوندی مذاکرات گسترده ای با سازمان حج و زیارت و برخی شرکتهای علاقمند دیگر به منظور سرمایه گذاری در ترمینال زیارتی انجام شده بود و حتی تفاهم نامه هایی نیز امضاء شده بود که با ورود جنابعالی به این پروژه متوقف شد. منظور از جذب سرمایه گذاری چیست؟

  • 0 0

    [جناب آقای سروش شاید منظور از سرمایه گذاران خودیهاست؟!!!