| کد خبر: 49806 |

توسعه خطوط ریلی اولویت سفر هیئت دولت به استان فارس باشد

تین نیوز | عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: توسعه خطوط ریلی از مطالبه جدی مجمع نمایندگان این استان است و باید در اولویت سفر هیئت دولت به استان فارس قرار گیرد.
 
عنایت‌الله هاشمی با بیان اینکه تاکید نمایندگان استان فارس توسعه خطوط ریلی است اظهار داشت: این موضوع در جلسه با معاون اجرایی رئیس جمهور مطرح و مقرر شد، دولت توسعه خطوط ریلی و اختصاص ردیف خاص به آن را در برنامه قرار دهد.
 
هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط خطوط ریلی استان فارس از شیراز به بندرعباس،کرمان و بوشهر یک ضرورت تاثیرگذار در رونق اقتصادی استان فارس است تصریح کرد: نظرجمعی نمایندگان استان فارس دو خطه شدن خط ریلی شیراز- اصفهان است و این نیز باید در سفر هیئت دولت در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
 
نماینده مردم شهرستان سپیدان در خانه ملت با بیان اینکه  باید اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها که بخشی از آن در حال اجرا است اختصاص یابد, خاطرنشان کرد: تسریع در تکمیل و بهره‌برداری آزادراه شیراز - اصفهان نیز مورد تاکید مجمع نمایندگان استان فارس در سفر هیئت دولت به این استان پهناور است.
 
نماینده مردم سپیدان با اشاره به اینکه امروز استان فارس یک کیلومتر آزادراه ندارد گفت: انتظار است دولت تدبیر و امید در این زمینه اقدام ویژه‌ای برای تکمیل آزادراه شیراز‌‌‌ - اصفهان که سال‌ها تاخیر در اجرای آن افتاده انجام دهد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر تسریع در ساخت پتروشیمی‌ها در استان فارس نیز گفت: توسعه پتروشیمی‌ها و ایجاد شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری در آن با اختصاص تسهیلات لازم از  موضوع‌های مهمی است که باید در سفر هیئت دولت به استان فارس مورد توجه قرار گیرد.
 
هاشمی همچنین به مشکلات کشاورزان در استان فارس با توجه به خشکسالی‌های پیاپی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز دولت باید تسهیلات ارزان قیمت و بلند مدت در اختیار کشاورزان قرار داده و اعتبارات خشکسالی را نیز افزایش دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.