بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

◄ جزییات واژگونی مرگبار اتوبوس تهران - ساری و درگذشت ۱۲ مسافر مسیر سبز

◄ جزییات واژگونی مرگبار اتوبوس تهران - ساری و درگذشت ۱۲ مسافر مسیر سبز

تین نیوز | باز هم حادثه و باز هم واژگونی اتوبوس با اعلام 10 کشته تا این ساعت (ظهر امروز) و 12 کشته تا عصر امروز. گویا قرار نیست حوادث و تلفات جاده ای دست از سر ما بردارد. در حالی که تا چند روز و چند هفته آینده، پزشکی قانونی و پلیس و وزارت راه بر طبل کاهش تلفات جاده ای در سال 93 نسبت به 92 و نیز تلفات نوروزی 94 می کوبند، امروز در منطقه پیچ اوریم جاده سوادکوه، واژگونی اتوبوس حامل مسافران در برخورد با کوه، واژگون شد و حداقل 10 نفر تا کنون کشته شده اند. با توجه به شدن حادثه و و وضعیت وخیم مصدومان احتمال افزایش کشته ها وجود دارد.

به گزارش تین نیوز، بر همین اساس طبق اعلام رسانه ها صبح امروز، سه شنبه، اول اردیبهشت ماه 94،
راننده یک دستگاه اتوبوس مسافری در مسیر تهران به ساری صبح سه شنبه به دلیل بریدن ترمز، کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و اتوبوس پس از برخورد با کوه واژگون شد. به گفته اورژانس استان مازندران و جمعیت هلال احمر سوادکوه دست کم 10 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند و نیروهای امداد و نجات جاده ای و بالگرد هوایی به منطقه اعزام شده اند. همه سرنشینان این اتوبوس به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شده اند.
 
مسافران این اتوبوس، 27 نفر دارای بلیت عنوان شده که احتمالا تعدادی نیز بین راه سوار شده اند.
 
همچنین آن گونه که پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرده ای اتوبوس به داخل رودخانه سقوط کرده است. به گفته پلیس راه مازندران، یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که روز سه شنبه در مسیر تهران به ساری در جاده سوادکوه به علت نامعلومی دچار سانحه شد و به داخل رودخانه سقوط کرد. بر این اساس علاوه بر کشته شدگان، حدود 15 نفر نیز به شدت مصدوم شده اند.

همچنین گفته شده است سرنشینان این اتوبوس، مسافران یکی از پروازهای کنسلی بودند. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس استاندارد پرواز

    چرا شرکتهای هواپیمایی با جان مردم بازی میکنند. اگر هوا بد بوده چرا این هواپیما پرواز کرده داست. نظارت هواپیمایی کشوری کجاست؟ چرا خون مردم ارزش ندارد؟ نمایندگان کمیسیون دست از سیاسی کاری بردارید. سازمان هواپیمایی کشوری ضعیف است. انرا اصلاح کنید.

  • زارع

    پرواز کنسلی نبوده. این هواپیما به دلیل نداشتن شرایط فرود در ساری اجبارا به تهران آمده و بنا به درخواست مسافران با اتوبوس به ساری عازم شدند.