| کد خبر: 48700 |

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور اعلام کرد:

◄ حضور کمرنگ خودروهای دیزلی در طرح ساماندهی

تین نیوز | مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور با اشاره به حضور کمرنگ خودروهای دیزلی در طرح ساماندهی اظهار داشت: از تعداد 400 هزار دستگاه خودروی دیزلی در سطح کشور، تنها 10 درصد در طرح ساماندهی به مراکز مجاز، مراجعه داشته اند.

سعید قیصر، مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور در نشست خبری مشترک با امیر جعفرپور، سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، از تمدید ثبت نام طرح ساماندهی وانت بارها خبر داد و اظهار داشت: تا قبل از تغییر کلاس، 125 هزار و 567 نفر راننده نسبت به ثبت نام و شرکت در طرح ساماندهی اقدام کردن که عددی قابل توجه است.

وی با بیان اینکه تغییر کلاس موجب تغییر نوع سهمیه سوخت برخی رانندگان خودروهای بار در شهرهای دارای جمعیت کمتر از 100 هزار نفر شده بود، گفت: پس از تغییر وضعیت این گونه خودروها، وضعیت سهمیه سوخت آنها به حالت عادی خود برخواهد گشت و از سهمیه سوخت یارانه ای بهره مند شدند.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور تعداد خودروهای ثبت نامی ساماندهی شده را 98 هزار دستگاه دانست و گفت: با اطلاع رسانی شهرداران، در اینگونه شهرها قطعا مراجعه خودروهای بار بویژه نوع دیزل آن به منظور ساماندهی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور در تلاش است آن تعداد از تاکسی های فرسوده درحال تردد را تا پایان نیمه نخست سال 94 از چرخه حمل و نقل خارج سازد.

قیصر، خبر خوشی نیز برای دارندگان مینی بوس هایی که تعهد 7 ساله خدمت در شهرها را پشت سر گذاشته اند نیز داشت و گفت: سعی شده تا درصدی از سوخت یارانه ای به این گونه وسایل نقلیه عمومی اختصاص یابد.

وی ضمن اظهار تاسف از حضور کمرنگ خودروهای دیزلی در طرح ساماندهی، تعداد آنها را بیش از 400 هزار دستگاه در سطح کشور اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد، تنها یک دهم به منظور حضور در طرح ساماندهی به مراکز مجاز، مراجعه داشته اند.

قیصر گفت: با توجه به جدی بودن طرح پایش و پیمایش، رانندگان و مالکان خودروهای دیزلی هرچه سریع تر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند زیرا پس از اتمام مهلت مقرر، قطعا از سوخت یارانه ای بی بهره خواهند شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.