| کد خبر: 36873 |

برقراری امنیت در جذب مسافر نقش اساسی دارد / کمبود زیرساختهای گردشگری

تین نیوز | فرماندار عباس آباد گفت: یکی از موضاعات مهم اهمیت برقراری امنیت در شهرستان است که در جذب مسافر وآرامش آن نقش اساسی دارد.
 
سید امیر حسینی جو دوشنبه شب در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت: مسئولان و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان باید با بازبینی های متعدد از امکانات و فضاهای گردشگری، نواقص و نارسایی های موجود در این زمینه را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند.
 
فرماندارعباس آباد با اشاره به کمبود امکاناتی نظیر سرویس های بهداشتی مناسب بین راهی در برخی از مساجد، جایگاه های سوخت و نیز پارکها در شهرستان افزود: با وجود اینکه منطقه در ورودی اصلی مسافران و نیز زائران به مشهد مقدس واقع شده، این کمبودها نارضایتی بیشتری برای مسافران را به همراه داشته که باید رفع شود.
 
حسینی جو گفت: باید نظارت بیشتری در رستورانها، پمپ های بنزین، مسافرخانه ها و پارک ها باشد، زیرا عیوب این مکانها به ضرر نظام و شهرستان است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح پایش تصویری افزود: پایش تصویری باعث ایجاد امنیت و کاهش ترافیک شهری می شود و تمامی ادارات و مسئولان شهری باید در مجهز کردن این سیستم همکاری لازم را داشته باشند.
 
فرماندار عباس آباد خواستار ساماندهی و جمع آوری متکدیان در ایام نوروز در شهرستان شد و برلزوم بازدید از فضاهای عمومی از جمله پارکها در منطقه تاکید کرد.
 
فرمانده انتظامی عباس آباد گفت: شناسایی و رفع نقاط ضعف که از سال قبل وجود داشته باید انجام شود.
 
سرهنگ احسان الله کشاورزی افزود: برقراری امنیت در شکلهای مختلف به ویژه درحوزه اجتماعی تاثیر بسزایی در حضور مسافران خواهد داشت و تحقق این امر مستلزم این است که همه مسئولان اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: نصب دوربین های پایش تصویری در برخی از مناطق پرترافیک و اماکن عمومی با هدف برقراری امنیت خیلی مهم است که باید مسئولان نهادهای ذیربط در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
 
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع ستی و گردشگری عباس آباد و تنکابن گفت: با ورود مسافران و گردشگران به منطقه به علت کمبود فضاهای اقامتی از جمله هتل و مهمان سرا، نارضایتی بیشتر آنان را به همراه داشته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.