| کد خبر: 29543 |

دبیر نمایشگاه صنایع هوایی به تین نیوز خبر داد:

◄ نخستین پرواز هواپیماهای دو زیست بر فراز جزیره کیش

تین نیوز | دبیر نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران گفت: برای نخستین بار پرواز هواپیماهای دو زیست در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، انجام می شود.

بیژن بنکدار در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه در هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران، برای نخستین بار پرواز هواپیماهای دو زیست انجام می شود، گفت: این نوع هواپیما قابلیت نشست و برخاست در آب و خشکی را دارا می باشد.

به گفته وی، هواپیماهای دو زیست از نظر گردشگری بسیار مهم بوده و موضوع ساخت آن با شرکت های خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

وی به نمایش هوایی هفتمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی، اشاره کرد و گفت: انجام نمایش هواپیماهای آکروباتیک و هواپیماهای سبک و فوق سبک از جمله جذابیت های هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی هوایی کیش است.

بنکدار نمایشگاه کیش را فرصت مناسبی برای ارایه قابلیت‌های داخلی در سطح بین المللی عنوان کرد و گفت: محور اصلی نمایشگاه هوایی ایران، ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های ایران در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی است.

وی افزود: موضوع اصلی دسترسی به فرصت‌های صادراتی در بخش فناوری‌ها است و امسال استقبال خوبی از نمایشگاه شده است.

دبیر نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی ایران به شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: 15 شرکت بین المللی از کشورهای ایتالیا، فرانسه، سوئد، روسیه، اوکراین، چین، امارات، در نمایشگاه امسال حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای نمایشگاه امسال نسبت به گذشته 20 درصد افزایش یافته است، گفت: نمایشگاه امسال در فضایی حدود 20 هزار هکتار برگزار می شود.

گفتنی است، هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی، از 27 تا 30 آبان در جزیره کیش برگزار می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دوزیست 0 0

    تو را بخدا این تکنولوژی های جدید را نیاورید اینجا یک دفعه ای مدیران صنعت هوانوردی جو گیر می شوند بعد می روند دنبال سفارش خرید این دوزیستان الان که خشکی زیست داریم گاهی از باند خارج می شود گاهی می کوبد به دیوار گاهی فرو می رود تو عمق دریای کیش و بیرون نمی آید گاهی چرخش خراب می شود وقتی دو زیست داشته باشیم می ترسم وقت فرود هواپیما فراموش کند که مرغ بوده و یا شتر مرغ!!!!!!! نمایش اینها تو فیلم ها قشنگه؟؟؟

  • نمایشگاهی 0 0

    یکی از این یک زیستان دیشب تو آباده قاطی کرده بود که آبزی است یا خشکی زی مجبور شد شب را تو روستا پهلوی خسرو شیرین بخوابد بعد اگر از توهم درآمد بیاید نمایشگاه کیش!!۱