| کد خبر: 261620 |

پرداخت تسهیلات به متقاضیان کم برخوردار طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس تصمیمات شورای عالی مسکن برای متقاضیانی که جزو دهک های یک و دو هستند ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک های سه و چهار ۳۰۰ میلیون تسهیلات ۱۵ ساله با نرخ دو درصد درنظر گرفته شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس تصمیمات شورای عالی مسکن برای متقاضیانی که جزو دهک های یک و دو هستند ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک های سه و چهار ۳۰۰ میلیون تسهیلات ۱۵ ساله با نرخ دو درصد درنظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تصمیمات شورای عالی مسکن درخصوص متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که جزو دهک های پایین هستند، اظهار کرد: براساس مصوبات این شورا مقرر است برای دهک های یک تا چهار که تحت پوشش سازمان های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی قرار دارند تسهیلاتی درنظر گرفته شود؛ البته این تسهیلات شامل افرادی که تحت پوشش سازمان های حمایتی نیستند اما براساس سامانه وزارت رفاه در دهک یک تا چهار قرار می گیرند نیز می شود.

وی افزود: تسهیلاتی که در طرح نهضت ملی مسکن برای دهک های یک تا چهار درنظر گرفته شده است از محل صندوق ملی مسکن که دولت متولی آن است تأمین خواهد شد و براساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی مسکن برای متقاضیان دهک های یک و دو ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک های سه و چهار ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۵ ساله با نرخ ۲ درصد درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متولی تأمین اعتبار این تسهیلات وزارت راه و شهرسازی است، ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات که از منابع صندوق ملی تأمین می شود و همچنین کمک سازمان های حمایتی به متقاضیان طرح نهضت ملی که تحت پوشش قرار دارند، پیش بینی شده میزان آورده این افراد به حداقل میزان برسد.

گفتنی است با تصویب شورای عالی مسکن کشور تسهیلات نهضت ملی مسکن برای کلیه متقاضیان نیز به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و توسط بانک های عامل اجرایی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.