بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

جاده سلماس به ارومیه ایمن سازی شد

۲۴.۶ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی و روستایی، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری، سیستم روشنایی مسیر سلماس - ارومیه و نصب نیوجرسی بتنی محور سلماس - خوی از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده هفته دولت در شهرستان سلماس را شامل می شود.

جاده سلماس به ارومیه ایمن سازی شد
تین نیوز

با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و کلیه مسئولین ارشد اجرایی سلماس ۱۱ طرح عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان مجموعا بطول ۲۶/۴ کیلومتر و  با هزینه ای بالغ بر ۶۸۶ میلیارد ریال در دو محل راه توریستی آب درمانی آبگرم و راه روستایی چوپانلو مورد بهره برداری قرار گرفتند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این پروژه ها شامل ۲۴.۶ کیلومتر روکش آسفالت راه اصلی و روستایی، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری، سیستم روشنایی مسیر سلماس - ارومیه و نصب نیوجرسی بتنی محور سلماس - خوی از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده هفته دولت در شهرستان سلماس را شامل می شود.

پیمان آرامون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان سلماس گفت: در راستای ایمن سازی محورهای این شهرستان بویژه گردنه قوشچی پکیج ۴۰ میلیارد تومانی پروژه ای تعریف شد و تاکنون روکش  ۷.۵ کیلومتر از این محور در قالب پکیج مربوطه با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: در راستای حذف نقاط حادثه خیز در محور ارومیه - سلماس ۱.۵ کیلومتر نیوجرسی نصب و یک کیلومتر دیگر در مرحله بارگیری و نصب بوده که استوانه های پلاستیکی، خط کشی و اورهال روشنایی این گردنه نیز به اتمام رسیده است.

آرامون اضافه کرد: در ماه اخیر تصادف منجر به فوت در این گردنه نداشتیم و تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا با استمرار طرح های ایمنی بصورت امانی، در روزها و ماههای آتی تصادفات رخ به رخ در این محور به صفر برسد.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.