| کد خبر: 260507 |

نظارت بر قیمت‌ حمل‌ و نقل با تشکیل گشت ویژه اربعین

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: گشت های ویژه اربعین از بیستم مردادماه تشکیل شده و به مدت یکماه فعالیت و نظارت روی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطارها دارند تا در حمل زمینی، هوایی و ریلی شاهد تخلفاتی به لحاظ قیمت ها نباشیم.

تین نیوز

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: گشت های ویژه اربعین از بیستم مردادماه تشکیل شده و به مدت یکماه فعالیت و نظارت روی قیمت بلیت هواپیما، اتوبوس و قطارها دارند تا در حمل زمینی، هوایی و ریلی شاهد تخلفاتی به لحاظ قیمت ها نباشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد جعفری نسب امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس چارت سازمانی، شعب سیار تعزیرات حکومتی در استان های کشور تشکیل شده که مجموع آنها ۱۸۰شعبه سیار است.

وی اضافه کرد: این شعبه های سیار به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مردم و در کنار بازرسین اتاق اصناف، صمت و جهادکشاورزی هستند و بر زنجیره تولید، توزیع و روی ضوابط قیمت گذاری نظارت دارند.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: چنانچه تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا ضوابط قیمت گذاری را رعایت نکنند شعب گشت های سیار ورود و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل خواهند داد.

جعفری نسب افزود: در بحث مبارزه با قاچاق در کنار تعزیرات، دستگاه های امنیتی، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه  همکاری خوبی داشتند و شاهد افزایش ۲۰ درصدی پرونده های قاچاق در کشور بودیم و این نشان از افزایش کشفیات دارد.

وی با بیان اینکه قاچاق در استان های مرزی نیز افزایش یافته است، تصریح کرد: بیشتر کالاهایی که قاچاق شدند شامل لوازم خانگی، لوازم برقی، قطعات لوازم برقی برای مونتاژ و کالاهای اساسی و مواد غذایی بودند که با قاچاقچیان برخوردهای لازم انجام شده است.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور در خصوص گشت های ویژه اربعین گفت: این گشت ها از بیستم مردادماه تشکیل شده و به مدت یکماه فعالیت و نظارت روی قیمت بلیط هواپیما، اتوبوس و قطارها دارند تا در حمل زمینی، هوایی و ریلی شاهد تخلفاتی به لحاظ قیمت ها نباشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.