| کد خبر: 258236 |

عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت های حمل و نقل عمومی بررسی می شود

محمد احمدی معاون حمل و نقل راهداری استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و آمادگی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) فرآیند پایش و بررسی عملکرد رانندگان، ناوگان و شرکت های حمل و نقل عمومی مسافری بصورت شبانه روزی انجام می شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل راهداری استان کرمانشاه، با اشاره به  آغاز سفرهای تابستانی و آمادگی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع)، عنوان کرد: برای بازدید و نظارت میدانی نیز کارشناسان این اداره کل به همراه نمایندگان تشکل های صنفی مسافری در محل پایانه های مسافری، پلیس راه های سطح استان و پایانه های اختصاصی شرکت های حمل و نقل حضور یافته و بر عملکرد آن ها نظارت دارند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمدی افزود: با توجه به اینکه استان کرمانشاه، از نخستین استان هایی ست که گیشه متمرکز بلیط در آن دایر شده است حضور پرسنل این اداره در گیشه مرکزی و راه اندازی میز خدمت به هموطنان در این گیشه خبر داد و گفت: بصورت مستمر، بازرسی از شرکت های حمل و نقل مسافر انجام می شود.

وی افزود: علاوه بر بازدیدهای محسوس و برنامه ای؛ بازدید نامحسوس و ناگهانی از ناوگان حمل و نقل مسافر در داخل پایانه مسافری تحت نظارت مستقیم مدیر فنی نیز انجام می شود و اگر در بازدیدهای نامحسوس، اتوبوسی فاقد شرایط فنی تشخیص داده شود بلافاصله از سرویس دهی آن جلوگیری و سرویس دیگری جهت ادامه سفر مسافران جایگزین می شود.

محمد احمدی درباره ساماندهی پایانه مسافربری گفت: به زودی و در جهت ساماندهی پایانه مسافربری شهید کاویانی، مکانی برای شستشوی اتوبوس ها با همکاری انجمن صنفی رانندگان و شهرداری راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان افزود: مسافران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان در هنگام سفر، مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.