| کد خبر: 256136 |

ارسال ۲۲ سوال به شهرداری در مورد حواشی شرکت کنترل ترافیک تهران

عضو شورای شهر تهران درمورد سرانجام فعالیت کمیته مشترک شورا و شهرداری برای واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک به یک پیمانکار توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران درمورد سرانجام فعالیت کمیته مشترک شورا و شهرداری برای واگذاری اختیارات شرکت کنترل ترافیک به یک پیمانکار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی اصغر قائمی در مورد سرانجام کمیته مشترک شورا و شهرداری در خصوص بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک شهر تهران گفت:  زمان دو هفته ای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک توسط کمیته مشترک شورا و شهرداری به اتمام رسید و در جلسات برگزار شده، نمایندگان شهرداری نیز تلاش داشتند تا پاسخ دهند؛ اما در مجموع مقرر شد اعضای شورای شهر تهران ابهامات خود در این مورد را به صورت مکتوب به شهرداری تهران ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر نیز در حوزه مسائل حقوقی، فنی، کارکردی و... ابهاماتی داشتند که این سوالات را در قالب ۲۲ سرفصل اصلی برای شهرداری ارسال کردند که هنوز پاسخی در این خصوص به شورای شهر داده نشده است اظهار کرد: رئیس شورای شهر نیز یکبار به صورت شفاهی به شهرداری تذکر دادند که سریعا پاسخ ها را به شورا ارائه بدهند.

قائمی در پاسخ به این سوال که اگر شورا از پاسخ های شهرداری تهران قانع نشد چه اتفاقی رخ می دهد، گفت: ما از سخنان و دفاعیات شهرداری قانع نشدیم و برهمین اساس سوال ارسال کردیم و برای دریافت پاسخ نیز تلاش خواهیم کرد و اگر باز هم پاسخ را ارسال نکرده و یا از پاسخ ها قانع نشدیم آن زمان، تصمیم گیری برعهده صحن شورای شهر خواهد بود.

پس از تصمیم شهرداری تهران مبنی بر انتقال بخشی از اختیارات شرکت کنترل ترافیک به یک پیمانکار، اعضای شورای شهر با این موضوع مخالفت کرده و سرانجام مقرر شد تا کمیته ای مشترک در این خصوص تشکیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.