| کد خبر: 255747 |

◄ شاسی بلندهای جنجالی موبایل نمایندگان مجلس را سایلنت کرد!

ماجرای شاسی بلندهای نمایندگان مجلس همچنان محتاج شفاف سازی از سوی مراجع نظارتی است اما برخی نمایندگان مجلس به دلیل سوالات مکرر خبرنگاران در این زمینه، پاسخگوی تماس های خود حتی درباره موضوعات دیگر هم نیستند.

تین نیوز

ماجرای شاسی بلندهای نمایندگان مجلس همچنان محتاج شفاف سازی از سوی مراجع نظارتی است اما برخی نمایندگان مجلس به دلیل سوالات مکرر خبرنگاران در این زمینه، پاسخگوی موبایل های خود حتی درباره موضوعات دیگر هم نیستند.

به گزارش تین نیوز، تلاش مکرر خبرنگار ما برای تماس با اعضای کمیسیون عمران مجلس و پرسش نظر از آنها درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی به جایی نمی رسد چرا که موبایل نمایندگان خاموش است یا در دسترس نیست یا موبایل زنگ می خورد اما آقای نماینده پاسخگو نیست!

این در حالیست که بر اساس تجربه چند ساله رسانه ای، نمایندگان مجلس معمولا بعد از چند بار تماس و گاه با همان اولین تماس موبایل خود را پاسخ می دهند. خبرنگار تین نیوز بعد از ناکامی در برای برقراری تماس با نمایندگان مجلس از یکی از خبرنگاران باتجربه حوزه سیاسی درخواست کمک می کند تا شاید شماره موبایل پاسخگویی از نمایندگان به دست بیاورد اما این تلاش هم موفقیت آمیز نیست.

خبرنگار حوزه سیاسی در پاسخ به همکار ما به نکته جالبی اشاره می کند؛ بعضی از نمایندگان مجلس به دلیل تماس های پی در پی و سوالات مکرر اصحاب رسانه درباره شاسی بلند های جنجالی، و این که آنها جزو نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند بوده اند یا نه، موبایل های خود را سایلنت کرده اند و فقط پاسخگوی شماره های آشنا هستند!

به این ترتیب به نظر می رسد تا فروکش کردن جنجال شاسی بلندها، پاسخگویی نمایندگان مردم به افکار عمومی و اصحاب رسانه تا حدی با مشکل مواجه خواهد بود.

شایان ذکر است در آخرین تحول در زمینه شاسی بلندهای جنجالی، ابوترابی نماینده مجلس اظهار کرده است: ۵۷ نفر علاوه بر دنا پلاس خودروها شاسی بلند نیز گرفته اند. به گفته وی، این 57 نماینده، برخی از آنها شاسی بلند را برای خودشان نگرفته اند بلکه برای اقوام، دوستان و آشنایان گرفته اند و برخی برای امامان جمعه یا فرماندارشان گرفته اند و از این جهت این نمایندگان بی گناه هستند. در واقع امام جمعه گفته من ماشین ندارم و نماینده برای وی گرفته است. البته پنج نماینده هم‌به نام خودشان خودرو گرفته اند!

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.