| کد خبر: 255644 |

اجرای طرح راهداری محوری در جاده هراز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح راهداری محوری در قالب ۶ اکیپ در جاده پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی هراز خبر داد

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای طرح راهداری محوری در قالب ۶ اکیپ در جاده پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی هراز خبر داد و گفت: هدف این طرح افزایش سرعت و کیفیت خدمات راهداری در جاده ها بوده تا نواقص جزیی در جاده ها به حداقل رسیده و همچنین به زیبایی آن ها افزوده شود تا به این شکل افزایش کیفیت سفر را شاهد باشیم.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: طرح راهداری محوری مجموعه ای از اقدامات است که در یک محور به شکل دسته جمعی توسط گروه کاملی از راهداران و ماشین آلات انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح امکانات، ماشین آلات و نیروی انسانی چند شهرستان با هم تجمیع می شوند، همگی داخل یک کریدور از جاده های شریانی قرار می گیرند و مجموعه ای از اقدامات به شکل گروهی انجام می شوند.

محمدنژاد اظهار داشت: قبل از شروع کار ابتدا یک گروه ممیزی بعد از بازدید محل چک لیست نیازهای ضروری را تهیه می کنند، بعد از تهیه برنامه زمان بندی بر اساس آن گروهی از راهداران و ماشین آلات از چندین شهرستان به صورت گسیل شده و در ابتدای محور کار خودشان را آغاز کرده و مجموعه ای از کارها را به شکل گروهی انجام می دهند.

وی افزود: این موارد شامل لکه گیری، تسطیح و اصلاح افتادگی و تعریض شانه راه، اصلاح شیب شیروانی راه، پاکسازی حریم راه، تمیز کردن حریم راه، تمیز کردن و تعویض تابلوهای اطلاعاتی آسیب دیده، شست و شو و رنگ آمیزی حفاظ های ایمنی در طرفین جاده و تعویض قطعات آسیب دیده است که باید در سطح آسفالت انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این مطلب که راهداری نمونه تجسم ایثار در سختی هاست تصریح کرد : امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

محمدنژاد به مشکلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته ، بتوانیم به لحاظ مالی و تجهیز امکانات راهداری ، شرایط کار را برای این صبور مردان همیشه بیدار در جاده ها فراهم نماییم ، چرا که اعتبارات، تجهیزات ( ماشین آلات ) و نیروی انسانی ( راهدار) سه رکن مهم کار راهداری بوده که کمبود هر یک از این سه رکن اصلی ، فعالیت راهداری را ضعیف می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.