| کد خبر: 255581 |

مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا؛

گروه فولاد مبارکه به دنبال تحقق حمل ونقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است

مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا گفت: فولادمبارکه به دنبال تحقق حمل ونقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است و این موضوع به طور جدی توسط مدیرعامل فولاد مبارکه دنبال می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا گفت: فولادمبارکه به دنبال تحقق حمل ونقل پاک، ایمن، سریع و ارزان است و این موضوع به طور جدی توسط مدیرعامل فولاد مبارکه دنبال می شود. همچنین این گروه بزرگ صنعتی از طرح های پیشنهادی شرکت های دانش بنیان برای افزایش بهره وری در صنعت و دیگر پروژه هایی که به حفظ محیط زیست، کاهش هزینه ها کمک می کند؛ استقبال می نماید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایراسین، بنیامین حیدرزاده، مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا در حاشیه برگزاری نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل ونقل دانش بنیان  اظهار کرد: فلسفه حضور گروه فولاد مبارکه و شرکت حمل ونقل توکا در این نمایشگاه، مطالبه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه برای تحقق صنعت سبز به ویژه حمل ونقل سبز است و ما معتقدیم شرکت های دانش بنیان در این زمینه نقشی مهم را ایفا می کنند.

وی گفت: برنامه ریزی شرکت حمل ونقل توکا در زمینه زمان بندی پشتیبانی و حمل دوسر بار مکانیزم ها برای کاهش ترددها است که در این زمینه، در نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل ونقل دانش بنیان نیز شرکت هایی دانش بنیان با ارائه اپلیکشین در این حوزه حضور یافته اند و ما در حال بررسی بیشتر برای شروع همکاری با این شرکت ها هستیم.

مدیرعامل شرکت حمل ونقل توکا افزود: با توجه به رویکرد حمایت همه جانبه گروه فولاد مبارکه از شرکت های دانش بنیان که به خصوص در سال گذشته نیز این حمایت ها بیشتر از قبل شد؛ همچنان این گروه بزرگ صنعتی از طرح های پیشنهادی شرکت های دانش بنیان برای افزایش بهره وری در صنعت و دیگر پروژه هایی که به حفظ محیط زیست، کاهش هزینه ها و... کمک می کند، استقبال می نماید.

وی خاطر نشان کرد: فولادمبارکه، برای تحقق حمل ونقل پاک ، ایمن، سریع و ارزان دغدغه مند است و این موضوع به طور جدی توسط مدیرعامل فولاد مبارکه دنبال می شود. شرکت حمل ونقل توکا نیز در این زمینه با عزم جدی در حال فعالیت بوده و پروژه هایی را نیز در دست طراحی و اجرا دارد. به طور مثال این شرکت در زمینه هوای پاک در حال توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل خود با جایگزینی مکانیزم های نسل جدید است که در آخرین اقدام برای توسعه ناوگان خود، ۵۰ دستگاه مکانیزم با استانداردهای یورو ۵، به ناوگان بزرگ خود اضافه کرده است.

حیدرزاده تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در زنجیره مکانیزم ها نیز برنامه هایی برای کاهش تردد و افزایش بهره وری در جهت کاهش میزان مصرف سوخت و در نتیجه آن کاهش آلایندگی ها در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

نخستین نمایشگاه ملی فناورانه حمل و نقل دانش بنیان از ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود و ۳۰ شرکت دانش بنیان و فناور از کل کشور محصولات خود را در محورهای مطرح شده در حوزه حمل و نقل به نمایش می گذارند.

شرکت فولاد مبارکه نیز به همراه جمعی از شرکت های زیرمجموعه مرتبط با موضوع نمایشگاه از جمله توکاریل، شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و شرکت حمل ونقل توکا در این نمایشگاه حضور دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نوید خیرمند 0 0

    با دستمال کثیف نمیشه شیشه را تمیز کرد !! دنبال حمل و نقل پاک هستید یا حمل و نقل انحصاری ؟؟ با وام‌های کم بهره و خرید ناوگان به قیمت درب کارخانه به اسم کاهش آلودگی بدنبال انحصاری کردن بارها برای ۲ سر بار بردن هستید ؟؟ ماشینای توکا ۲ سر بار ببرند مشکل آلودگی هوا رفع میشه ؟ این همه ناوگان خودمالکی هم بشینند نگاه کنند که شما چه کمک شایانی به هوا میکنید ؟؟ حمل و نقل ارزان در فضای انحصاری که موجب افزایش بهره وری ناوگان توکا میشه قابل تحقق هست ولی به همون تعداد انحصار گری شما ناوگان خودمالکی با کاهش بهره‌وری مواجه میشه !! ولله ولله ولله تا موقعی که تو این کشور با چهره منافقانه و لفاظی های حاکمیت پسند میشه امتیاز گرفت، این کشور نه روی عدالت را خواهد دید و نه پیشرفت !!