| کد خبر: 255387 |

وضعیت بد آسفالت در اتوبان های تهران

تنها کافیست در اتوبان های مانند بابایی، امام علی، آزادگان، زین الدین و همت یک بار تردد داشته باشید که جلوبندی و کمک فنر خودروها به تعمیرگاه بدرقه شوند.

تین نیوز

تنها کافیست در اتوبان های مانند بابایی، امام علی، آزادگان، زین الدین و همت یک بار تردد داشته باشید که جلوبندی و کمک فنر خودروها به تعمیرگاه بدرقه شوند.

به گزارش تین نیوز ، افتادن موتورسیکلت ها در درون این دست اندازها و چاله های اتوبانی بعضا باعث به خطر افتادن جان راکبان آنها شده و بی تفاوتی شهرداری به این موضوع صدای شهروندان تهران را در آورده است.

محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران در دهه ی ۸۰ و ۹۰ با طرح جهادی آسفالت تقریبا تمام کوچه و خیابان های تهران را آسفالت کرد ولیکن در مدیریت های بعد به این مسئله بی تفاوتی شد و اینک شاهد خیابان های زشت و خراب در پایتخت ایران می باشیم.

معاونت فعلی فنی و عمرانی شهرداری تهران بارها مدعی آسفالت ریزی چند صد هزار تنی در بزرگراه های تهران شده است ولی آنچه که شهروندان برایشان سوال است پس چرا اثری از بهبود آسفالت در اتوبان ها دیده نمی شود و نکته بعدی اینکه جنس نامرغوب آسفالت خود نیاز به تعویض دارد چطور این معاونت دست به ترمیم آسفالت هایی می زند که بعد از مدتی دوباره  خراب می شود و فقط هزینه اضافی بر گردن مدیریت شهری می افتد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: کانال سیمای مدیریت شهری

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرادی 0 0

    سلام و ادب ، از اوایل سال جدید (1402) تا امروز تقریبا پنج بار در ارتباط نامناسب بودن آسفالت حد فاصل ایستگاه عباس آباد تا ایستگاه مارگارین به سمت پل سراه تقی آباد و مسیر برگشت همین مسیر ،) ناحیه شش) ،تعداد چاله های متعددی هست که مشکل ساز است به 137و 1888 پیام داده ام ، متاسفانه هیچگونه توجهی نشده است ، پس فلسفه به وجود آوردن این دو اداره نظارتی چیست ، حال که شهروند اعلام وضعیت نامناسب می کنند ، باید بی توجهی گردد.

  • فرهاد 0 0

    اسفالت خیابانها کوچه ها و اتوبانهای تهران فاجعه است !!! به مخلوط قیر بی کیفیت و شن بادی و ریختنش در چاله های اتوبان اسفالت نمیگویند ! زیر سازی افتضاح ! عدم تسطیح ، متریال بی کیفیت ، ماشین الات کهنه و فرسوده و اجرا غیر استاندارد و غیر اصولی ، اختلاص بخش عمده بودجه . درست روز بعد از روکش جدید اسغالت مواج میشود و بعد از چند هفته تبدیل به پیست موتور کراس ! میگردد مثل تپه های سابق گیشا ! تو را به خدا فقط اسفالت یکی از لاینهای یکی از اتوبانهای تهران را به یک شرکت اروپایی واگذار کنید تا مسئولان ، مهندسان ، پیمانکاران ، ... بفهمند تعریف اسفالت علمی و استاندارد چیست ؟ وجدانتان را بیدار کنید مدتهاست به خواب رفته !