| کد خبر: 255364 |

فاز جدید آزادراه تهران شمال کی افتتاح می‌شود؟

سرپرست مجری آزادراه تهران - شمال گفت: پیشرفت فیزیکی باند رفت فاز دو آزادراه حدود ۹۳ درصد است که هفت درصد باقی مانده شامل تاسیسات و تجهیزات الکترومکانیکال می شود و سعی می کنیم بتوانیم تا اواخر بهار این آزادراه را آماده بهره برداری کنیم.

تین نیوز

سرپرست مجری آزادراه تهران - شمال گفت: پیشرفت فیزیکی باند رفت فاز دو آزادراه حدود ۹۳ درصد است که هفت درصد باقی مانده شامل تاسیسات و تجهیزات الکترومکانیکال می شود و سعی می کنیم بتوانیم تا اواخر بهار این آزادراه را آماده بهره برداری کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمود محسن زاده  درباره آخرین وضعیت آزادراه تهران - شمال بیان کرد: پروژه رفت منطقه دو آزادراه تهران شمال از نظر ساخت وسازه ای به اتمام رسیده اما دوران بهره برداری نیازهای متفاوتی دارد از جمله اینکه نصب تاسیسات و تجهیزات الکترومکانیکال، مباحث ایمنی و دستگاه های بهره بردار باقی مانده که باید استقرار پیدا کند.

وی درباره باند برگشت فاز دو آزادراه تهران - شمال نیز توضیح داد: باند رفت آزادراه شامل باند غربی به علاوه تونل شرقی البرز است که تونل شرقی البرز  به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است؛ اما ۱۶.۲ کیلومتر از باند غربی باقی مانده است. همچنین پیش بینی مان از زمان بهره برداری از باند برگشت، سال ۱۴۰۳ است.  

سرپرست مجری آزادراه تهران - شمال درباره میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها نیز توضیح داد: پیشرفت فیزیکی باند رفت حدود ۹۳ درصد است، که هفت درصد باقی مانده شامل تاسیسات و تجهیزات الکترومکانیکال می شود؛ اما تلاش ما این است که این مسیر را برای سفرهای تابستانی آماده کنیم. پیشرفت فیزیکی مسیر برگشت هم حدود ۳۸ درصد است.

محسن زاده خاطرنشان کرد: بهره برداری موارد خاصی دارد و نیاز است که دستگاه های بهره بردار از جمله پلیس راه و اورژانس هم برای مسائل ایمنی در پروژه مستقر شوند؛ هماهنگی ها در حال انجام است و سعی می کنیم بتوانیم تا اواخر بهار این آزادراه را آماده بهره برداری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.