| کد خبر: 255354 |

◄ اجرای طرح ترافیکی بندرلنگه با هدف تسهیل ترافیک درون بندری

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از اصلاح طرح ترافیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه بمنظور تسهیل، ساماندهی و تسریع ترافیک درون بندری و نیز رضایتمندی ذینفعان از کاهش حضور ناوگان جاده ای و تجاری در این بندر خبر داد.

تین نیوز

 مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از  اصلاح طرح ترافیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه بمنظور تسهیل، ساماندهی و تسریع ترافیک درون بندری و نیز رضایتمندی ذینفعان از کاهش حضور ناوگان جاده ای و تجاری در این بندر خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مرتضی سالاری" با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای و افزایش روز افزون تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر لنگه، از انجام اصلاح طرح ترافیکی در این بندر خبرداد

و ی افزود: این مهم  با هدف تسهیل و ساماندهی ترافیک درون بندری و خدمات دهی مطلوب به ذینفعان صورت گرفت.

 وی از دیگر اهداف این طرح به ارتقا شاخص های لجستیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه از طریق تسهیل و تسریع ترافیک درون بندری، افزایش ظرفیت عملیاتی و ارتقای بهره وری در محدوده بندری، محوطه ها، کاهش ترافیک خودروها، ارتقا سطح ارائه خدمات به وسایل نقلیه و کاهش زمان حضور ناوگان حمل کالای تجاری اشاره کرد. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: روزانه تعداد زیادی از کامیون های حمل بار و سایر انواع وسایل نقلیه در بنادر و دریانوردی بندرلنگه تردد می کردند  و این مساله موجب ایجاد گره های ترافیکی در معابر و محوطه های بندر می شد  که اجرای این طرح اثرات مثبتی را در ارتقا ضریب  ایمنی و خدمات دهی مطلوب به صاحبان کالاو شناورها و درغایت امر رضایتمندی ذینفعان داشته است.

 سالاری، زیرسازی لایه به لایه مسیر، آسفالت، تهیه و نصب جداول بتنی پیش ساخته، احداث سرعت گیر بتنی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح عنوان کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.