| کد خبر: 255342 |

◄ بانک ملی در روز ملی ایمنی حمل و نقل کلاه سر موتورسواران گذاشت!

بانک ملی ایران در اقدامی مسئولانه و در راستای فرهنگ سازی، روز ملی ایمنی حمل و نقل را با اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران، گرامی داشت.

تین نیوز

بانک ملی ایران در اقدامی مسئولانه و در راستای فرهنگ سازی، روز ملی ایمنی حمل و نقل را با اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران، گرامی داشت.

به گزارش تین نیوز، بعضی از موتورسواران تهرانی که کلاه کاسکت برسر نداشتند همزمان با روز ایمنی حمل و نقل در خیابان های پایتخت شاهد صحنه های جالبی بودند. آنها از سوی ماموران پلیس راهور فراخوانده می شدند اما به جای جریمه و یا متوقف کردن موتورسیکلت هایشان یک عدد کلاه کاسکت استاندارد و مناسب به آنها اهدا می شد.

نکته جالب توجه این که این کلاه توسط خود ماموران پلیس بر سر موتورسواران گذاشته می شد. حامی و بانی این اقدام خلاقانه و فرهنگ ساز، بانک ملی ایران بود که به مناسبت گرامیداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل تعدادی کلاه کاست به موتورسواران فاقد این کالای مهم ایمنی اهدا کرده بود.

بانک ملی ایران از جمله بانک های فعال شبکه بانکی کشور در ایفای مسئولیت های اجتماعی به شمار می رود. این بانک در مناسبت های ملی اقدامات نوآورانه ای را به منظور فرهنگ سازی برنامه ریزی و اجرا می کند که اقدام اخیر نیز یکی از آنها است.

روابط عمومی بانک ملی ایران در توضیح برنامه اهدای کلاه کاسکت به موتورسواران تهرانی اطلاعیه ای به این شرح منتشر کرده است: هفتمین روز اردیبهشت ماه روز مهمی در فرهنگ کشور است. هفتمین روز ماه دوم بهار، روز ایمنی حمل و نقل در تقویم ملی ایران است.  بانک ملی ایران هم زمان با این روز و با هدف رواج فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی استاندارد توسط راکبان و سرنشین های موتورسیکلت، تعدادی کلاه ایمنی استاندارد با همکاری پلیس راهور تهران بزرگ به موتورسوارانی که فاقد کلاه ایمن و مناسب بودند، اهدا کرد.

روابط عمومی بانک ملی در ادامه این اطلاعیه با اشاره به این که سالانه تعداد زیادی از هموطنان و موتورسیکلت سواران عزیز در کشور به دلیل آسیب های وارده به سر جان خود را در حوادث و تصادفات رانندگی از دست می دهند، تصریح کرده است که نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه استاندارد می تواند از بسیاری از صدمات منجر به مرگ، جلوگیری کند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.