| کد خبر: 255340 |

همزمان با برگزاری پنجمین همایش کمپرها و کاروان ها صورت گرفت:

◄ پایان رالی تور بین المللی کمپرها و کاروان ها در برج میلاد

خودروهای عضو کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی که با پیمایش در مسیر جاده ابریشم فرارسیدن نوروز را جشن گرفتند.

تین نیوز

خودروهای عضو کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیل رانی که با پیمایش در مسیر جاده ابریشم فرارسیدن نوروز را جشن گرفتند، همزمان با عید سعید فطر در کنار 200 خودرو دیگر در مجموعه برج میلاد تهران پس از یک ماه به رالی تور گردشگری "پیک های پیام آور نوروز" پایان دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در پنجمین همایش کمپرها و کاروان ها که روزهای دوم و سوم اردیبهشت 1402 با مشارکت مجموعه برج میلاد تهران برگزار شد، 200 دستگاه خودرو کمپر و کاروان از شهرهای تهران، سبزوار، مشهد، بجنورد، کرمان، یزد، زاهدان، اهواز، تبریز، اصفهان، شیراز، بوکان، سقز، ارومیه، قائمشهر، گرگان و ... حضور داشتند.

در کنار این ها، 21 دستگاه کمپر و کاروان که همزمان با روزهای آغازین سال جاری با عنوان "پیک های پیام آور نوروز" پیمایش خود را در مسیر جاده ابریشم آغاز و از کشورهای ایران، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان عبور کردند، پس از بازگشت به کشورمان در پنجمین همایش کشوری کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ نیز شرکت کردند.

نظام الدین زاهدی سفیر تاجیکستان در ایران همزمان با روز دوم برگزاری همایش با حضور در مجموعه برج میلاد تهران از این رویداد بازدید و تلاش کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی برای ساماندهی این نوع خودروهای مسافرتی، مشارکت کمپردارها و همچنین استقبال گسترده مردم و بازدیدکنندگان از این همایش را تحسین کرد.

برگزاری کارگاه های تخصصی، ورک شاپ تجهیز خودروهای کمپر و کاروان، انتخاب خودرو برتر، برپایی سوله بازی و سرگرمی و اجرای برنامه توسط رادیو کمپر از برنامه های جنبی این گردهمایی بود که به صورت رایگان برگزار و با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، معرفی این نوع وسیله های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفرهای مسئولانه و ایمن، همچنین معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری کشورمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد بود.

طبق روال تمامی همایش های کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ، پس از پایان همایش، تعدادی از خودروها، سفر جدیدی را آغاز کردند. این کمپرها و کاروان ها، روز چهارم اردیبهشت میهمان مجموعه تفریحی و گردشگری غار علیصدر در استان همدان خواهند بود. بازدید از سراب های جذاب و بی نظیر گاماسیاب، اقامت در منطقه سد کلان و عبور از شهرهای مختلف استان همدان از برنامه های این سفر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.