| کد خبر: 255227 |

تلاش برای رفع مشکلات بنادر خوزستان

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، از بررسی مشکل طولانی بودن فرآیند ترخیص کالا در بنادر آبادان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: بنادر خوزستان از نظر سخت افزاری مهیا هستند اما، برای رونق بیشتر در حوزه نرم افزاری و هماهنگی با سایر دستگاه های دولتی، پیگیری های بیشتری باید انجام شود.

به گزارش تین نیوز  به نقل از ایسنا، حسن مذنب در بازدید از بنادر سه گانه آبادان اظهار کرد: هدف بازدید از خوزستان و بنادر این استان رفع مشکلات و نواقص این بنادر پیش از سفر هیات دولت و رئیس جمهور به استان خوزستان است.

وی افزود: بنادر خوزستان از نظر سخت افزاری مهیا هستند و تلاش زیادی در زمینه عمران آن ها انجام شده است اما برای رونق بیشتر در خصوص حوزه نرم افزاری و هماهنگی با سایر دستگاه های دولتی، پیگیری های بیشتری باید انجام شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی حوزه فعالیت خود به ویژه در استان های جنوبی و خوزستان و در بنادر تجاری از جمله بندر امام خمینی(ره) و دیگر بنادر این استان، طرح های مختلفی در حوزه مسئولیت های اجتماعی آماده بهره برداری دارد که در روزهای آینده و با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری خواهند رسید.

مذنب عنوان کرد: با توجه به طولانی بودن فرآیند ترخیص کالا در بنادر آبادان و مشکلات پیرامون آن، قرار است یک گزارش گردش کار برای مشخص شدن نوع کالای زمانبر ارائه و دستگاه های مرتبط در این حوزه با محوریت نهاد ریاست جمهوری در سفرهای استانی دعوت شوند تا فرآیند ترخیص کالا کوتاه تر شود.

وی افزود: دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی ، بنادر کوچک را به عنوان فرصتی برای ایجاد تحول و رونق در معیشت و اقتصاد هموطنان مجاور این بنادر می دانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.