| کد خبر: 255146 |

29 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.

تین نیوز

متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم خرید خودرو با قیمت کارخانه از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت می توانند در یکی از ۲۶ بانک اعلامی، حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.

بر همین اساس نیز صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن ها از سوی بانک ارسال شده است، می توانند از ۳ تا ۱۰ خرداد به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی (فهرست انتظار) برای خودروهای اعلامی، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.

لیست خودروهای عرضه شده در این دور از طرح یکپارچه فروش به شرح ذیل است:

اطلس،کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا S ، ساینا مدل GX

آریز و۶ پرو آریز و۸ پرو X۵۵ پرو X۲۲ پرو اتوماتیک X۲۲ پرو دنده ای آریز و۵ توربو

فردا SX۵ فردا T۵ سوبا M۴

جک S۳ جک J۴ جک J۷

گفتنی است، مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت دهی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هدف عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی با توجه به افزایش و تثبیت جریان تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه ریزی انجام شده برای افزایش مستمر تولید اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.