| کد خبر: 255117 |

وضعیت آب و هوا، 4 اردیبهشت/ ورود سامانه بارشی در نقاط غربی کشور

امروز ۴ اردیبهشت افزایش ابر و بارش پراکنده باران در برخی از نقاط غربی کشور، شاهد خواهیم بود.

تین نیوز

امروز دوشنبه در استان های آذربایجان غربی آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان ایلام غرب، همدان رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت در مناطق مستعد ریزش تگرگ و در بخش هایی از خوزستان و ارتفاعات البرز غربی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش تین نیوز، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علاوه بر این امروز در ارتفاعات و دامنه های جنوبی زاگرس در استان های کرمان، شمال شرق فارس، یزد و بخش هایی از سیستان و بلوچستان ابرناکی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت انتظار می رود.

سه شنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب غرب، مرکز سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و غربی ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی فعالیت خواهد داشت و در مناطقی از جنوب شرق کشور در استان هایی کرمان جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان نیز رگبار و رعد و برق انتظار می رود.

چهارشنبه در بخش هایی از شمال غرب ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز، مرکز، جنوب شرق کشور و طی روز های پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق از نیمه شرقی کشور و ارتفاعات البرز بارش ادامه خواهد داشت.

گفتنی است دوشنبه در شمال شرق، جنوب غرب غرب، مرکز و دامنه های جنوبی البرز و سه شنبه در نوار شرقی و جنوب کشور وزش باد نسبتا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می شود. امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.