| کد خبر: 255046 |

تونل ۳ طبقه مترو به حمل و نقل تهران کمک می کند

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره آخرین خبر درباره خرید ۶۳۰ واگن گفت: اواخر سال گذشته معاون اول رئیس جمهور وطرف چینی توافق کردند که ظرف یکسال آینده نسبت به پرداخت ۱۵ درصد مبلغ قرارداد، اقدام و قرارداد فعال شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره آخرین خبر درباره خرید ۶۳۰ واگن گفت: اواخر سال گذشته معاون اول رئیس جمهور وطرف چینی توافق کردند که ظرف یکسال آینده نسبت به پرداخت ۱۵ درصد مبلغ قرارداد، اقدام و قرارداد فعال شود.

مسعود درستی  با بیان اینکه رئیس جمهور در روز افتتاحیه ایستگاه های خط ۶ به صراحت اعلام کرد که دولت حامی جدی حوزه حمل و نقل عمومی و شهرداری هاست، ادامه داد: امیدواریم بعداز پرداخت اولیه، قرارداد خرید ۶۳۰ دستگاه واگن هم عملیاتی شود. بنابراین ظرف ۲، ۳ ماه آینده خبرهای خوبی در این زمینه برای شهروندان خواهیم داشت.

او در پاسخ به سوالی درباره موضوعی که اواخر سال گذشته از سوی شهردارتهران مبنی بر حفر تونل های مترو با قطر بالا و سه طبقه شدن تونل های مترو در آینده عنوان شد، گفت: به عقیده من اگر بتوان این کار را انجام داد، علاوه بر راندمان بالای کار، در هزینه ها هم صرفه جویی خوبی خواهد شد. با توجه به اینکه خیلی از کشورهای دنیا این طرح را اجرا کرده  و نتیجه مثبت آن را دیده اند من به شخصه جزو کسانی هستم که در صورت اجرای چنین طرحی، نسبت به کمک خوبی که حفر تونل ها با قطر بالاتر می تواند به حوزه حمل و نقل عمومی بکند، خوشبین هستم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران درباره حادثه ای که اواخر سال گذشته در خط یک (محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش) رخ داد، اشاره کرد و گفت: ناوگان حمل و نقل اگر صفر کیلومتر هم باشد، احتمال نقص و خرابی در حوزه الکتریکال و مکانیکال آن وجود دارد. اما اگر ناوگان نو باشد، طبیعی است که احتمال این خطاها و نقص ها به نسبت ناوگان قدیمی و فرسوده کمتر می شود.

درستی با بیان اینکه همه تلاش ما این است که در قالب اورهال های روزانه، حداقل های ایمنی و استاندارد را رعایت کنیم، تاکید کرد:ضمانت می کنیم که هیچ قطار ناایمنی وارد خطوط نشود؛ خط قرمز ما،  سلامت و ایمنی مردم است و بر همین مبنا، به شهروندان تعهد می دهیم که به هیچ عنوان اجازه ورود قطار ناایمن را به خطوط  نخواهیم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.