| کد خبر: 255018 |

ارتقای توانمندی های مدیران و مدیریت صحیح و عادلانه استعدادها

بر اساس تحقیقات و پایش‌ها در فرایند افزایش توانایی‌های مدیران از میان توانمندی‌های علمی، جسمی، فکری و روحی، باید فرایند ارتقای توانمندی‌های روحی روانی را در اولویت قرار داد.

تین نیوز

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست با معاونان توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: برای خدمت شایسته و خردمندانه به مردم بیش از پیش بر فرایندهای ارتقای توانمندی‌های مدیران و در کنار آن مدیریت صحیح و عادلانه استعدادها تمرکز می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی معاونان توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی کشور که با حضور میثم لطیفی معاون رییس‌جمهور و رییس امور اداری و استخدامی و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد، گفت:  رسالت ما در معاونت توسعه مدیریت، ارتقای توانایی مدیران کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس تحقیقات و پایش‌ها در فرایند افزایش توانایی‌های مدیران از میان توانمندی‌های  علمی، جسمی- فیزیکی ، فکری - ذهنی ، و روحی-روانی, باید فرایند ارتقای توانمندی‌های روحی روانی را در اولویت قرار داد . از این رهگذر است که  مدیران از نظر ادراکی و ارتباطی ورزیده‌تر می‌شوند .

اسلامیان با اشاره به شرایط خطیر کشور توضیح داد: برای خدمت شایسته و خردمندانه به مردم ناگزیریم تا بیش از پیش بر فرایندهای ارتقای توانمندی های مدیران و در کنار آن مدیریت صحیح و عادلانه استعدادها تمرکز کنیم . 

وی همچنین ضمن تقدیر از سازمان امور استخدامی کشور به خاطر برگزاری نشست هم اندیشی معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه ها و سازمان ها گفت : افتخار داریم که در ایام ماه مبارک در وزارت راه و شهرسازی ، میزبان این جمع تخصصی و ارزشمند هستیم .

اسلامیان بر استمرار  همگرایی و همدلی  تاکید کرد و گفت: با این ویژگی‌ها، بارقه های امید در فضای مدیریت کشور دمیده می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.