| کد خبر: 254893 |

مجوز واردات خودرو را گرفتیم؛ زمان ثبت‌ نام جدید اعلام شد

وزیر صمت اظهار داشت: وادرات خودرو در حال عملیاتی شدن است ما در سه ماه اخیر چالش های حقوقی داشتیم اما حالا مصوبه آن را اخذ کردیم و منتظر ابلاغ هستیم.

تین نیوز

وزیر صمت اظهار داشت: وادرات خودرو در حال عملیاتی شدن است ما در سه ماه اخیر چالش های حقوقی داشتیم اما حالا مصوبه آن را اخذ کردیم و منتظر ابلاغ هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سید رضا فاطمی امین در مورد تحویل خودرهای ثبت نام شده اظهار داشت: از سال گذشته ثبت نام در این طرح آغاز و بیش از 900 هزار نفر نیز ثبت نام کردند. روز گذشته 6 شرکت از جمله و سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور فراخوان را اعلام و از امروز فرآیند تحویل خودرو آغاز شده است.

وی افزود: ثبت نام کنندگان می توانند با مراجعه به شرکت خودروساز قرارداد خود را منعقد کنند. البته این فرآیند احتمالا یک هفته نیز تاخیر داشته باشد چون روند اداری مانند تکمیل وجه وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: دو شرکت از جمله ایران خودرو فراخوان نیز تا دو روز دیگر فراخوان خود را اعلام می کنند. علاوه بر این دوره که برای همه ثبت نام کنندگان خودرو داده خواهد شد، از 16 اردیبهشت دور تازه آن را آغاز خواهیم کرد و خوشبختانه سایپا و مدیران خودرو تا سه ماه آینده تمام تقاضاها را پاسخ خواهند داد. شرکت های دیگر مانند کرمان خودرو شش ماه فرصت خواستند.

وزیر صمت:  بازار خودرو، تبدیل به بازار کاذب شده است و.با توجه شرایط تورمی کشور، بیشتر مردم به دنبال حفظ ارزش پول به دنبال کالایی هستند که این موضوع باعث تقاضای کاذب شده است. از سوی دیگر، هستند کسانی که به دنبال گرفتن ماهی از این آب گل آلود هستند و بر قیمت دامن می زنند. اما با افزایش تقاضا و تولید می توان بازار را آرام کند.

وزیر صمت اظهار داشت: وادرات خودرو در حال عملیاتی شدن است ما در سه ماه اخیر چالش های حقوقی داشتیم اما حالا مصوبه آن را اخذ کردیم و منتظر ابلاغ هستیم. حدود 100 هزار خودرو نیز ثبت سفارش شده است. همچینن در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.