| کد خبر: 254891 |

اختصاص ۴۰۰ میلیارد اعتبار برای ۴ بانده کردن محور علیصدر همدان

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت ماده ۲۳ پروژه چهار بانده شدن محور علیصدر همدان با پیگیری های انجام شده خبر داد.

تین نیوز

 نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از دریافت ماده ۲۳ پروژه چهار بانده شدن محور علیصدر- همدان با پیگیری های انجام شده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فتح الله توسلی اظهار کرد: موضوع پروژه چهار بانده شدن محور علیصدر- همدان  پیگیری و در سفر ریاست جمهوری اعتباری افزون بر ۳۴۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد ضمن اینکه در بودجه جاری نیز ۶۰ میلیارد برای این پروژه درنظر گرفته شده تا در مجموع ۴۰۰ میلیارد اعتبار به این طرح اختصاص یابد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت های ارتباطی توضیح داد: به منظور تسهیل در راه های ارتباطی، راه ارتباطی چهار شهر گل تپه، بیجار، شیرین سو و قیدار زنجان مرمت و تسهیل خواهد شد.

توسلی با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت های مناطق روستایی و شهری تصریح کرد: نبود زیرساخت های مواصلاتی و راه ها و وجود جاده های خاکی و نامطلوب بودن آسفالت راه های روستایی یکی از عوامل مهاجرت روستاییان به شهر است بنابراین توجه عمومی به توسعه پایدار در روستاها، مستلزم همکاری و همیاری عوامل دولتی و غیردولتی در کنار جوامع روستایی است.

وی با اشاره به پیگیری آسفالت راه خاکی کهنه حصار(بخش گل تپه)، قزانقره(بیجار)، باشقورتاران(بخش شیرین سو) گفت: با حضور نماینده های مجلس دو شهرستان بیجار و کبودراهنگ، فرمانداران دو شهرستان و مدیران کل راهداری استان از این محور بازدید و مصوباتی صورت گرفت و مقرر شد با تأمین اعتبار مشترک دو استان و نمایندگان دو طرف و راهداری کل کشور آسفالت مسیر مطالعه و انجام شود و با مرمت این مسیر راه ارتباطی چهار شهر گل تپه، بیجار، شیرین سو و قیدار برقرار خواهد شد در ضمن تردد غار علیصدر به غار کتله خور را تسهیل می کند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در  مجلس در بخش دیگری از بررسی روند اجرای پروژه راه گل تپه- بهارلو خبر داد و یادآور شد: با حضور مسئولان راهداری و فرماندار شهرستان به منظور تسریع در پروژه از این محور بازدیدهای لازم انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این راه با پیگیری بنده از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و راهداری تأمین اعتبار شد و مسیر شهرستان کبودراهنگ به شهرستان قروه را باز می کند و گل تپه را از بن بست خارج  خواهد کرد، افزود: برای راه خلعت آباد- کبودراهنگ- قیدار نیز ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که با ماده ۲۳ آن موافقت شده و امیدواریم سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

توسلی در پایان با بیان اینکه زیربنای توسعه ، راه است، گفت: توسعه استان مستلزم فراهم کردن زیرساخت های حمل و نقلی است و برای این که توسعه آینده شهرستان های بهار و کبودراهنگ با تهیه زیرساخت ها همگام باشد، باید مطالعات دقیق صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.